предшколско васпитање и образовање
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | K | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 652 |
Oд питања до сазнања – пројектно планирање кроз драмско-истраживачко питањеЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 653 |
Вежботека – моторички и превентивни програми у васпитно-образовном радуСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
| 654 |
Више од игре – драмски метод и драмске технике у раду са децомЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 655 |
Дете у саобраћајуПредшколска установа ГимназионНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 656 |
Од гласа до словаУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 657 |
Од игре до музичке композицијеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 658 |
Песма као играчка и дидактичко средствоПУ Добра вилаНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
| 659 |
Примена web 2.00 алата у образовањуПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 660 |
Припрема деце за јавни наступKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 661 |
Припремни предшколски програм – од Основа програма до реализацијеПУ ВрачарНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 662 |
Растимо уз плесДечија плесна асоцијацијаНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
| 663 |
ТИМСКИ РАД У ПРОЦЕСУ ПЛАНИРАЊАПУ ВрачарНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 664 |
„Музички албум одрастања и сазнавања”ОМШ Јосип Славенски Нови СадНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 665 |
Васпитно-образовна пракса индивидуализованог учења и учења деце у малим групамаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 666 |
ДЕТЕ У ПРОГРАМУ И ГОВОРНИМ РАЗМЕНАМАУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 667 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 668 |
Игра као центар предшколског курикулумаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 669 |
Индивидуализација кроз интегрисано учењеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
| 670 |
Књижевност за децу у дечјем вртићу – увод у истраживачку пустоловинуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 671 |
Камишибаи и његове могућности у раду с децом предшколског узрастаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 672 |
Компас за учењеПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 673 |
Кроз музику и игру до логичко-математичких сазнањаСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 674 |
Лутка у јаслицамаУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2 бодова: 10 |
||
| 675 |
Мала ликовна трилогијаУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 676 |
Математика у вртићуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 677 |
Моја Србија – Упознавање деце са природно-географским и друштвеним одликама СрбијеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 678 |
Музика и покрет – корелација активности музичког и физичког васпитањаПредшколска установаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 679 |
Откривање дигиталног – Креативна и одговорна примена дигиталне технологије у вртићу IЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 32 |
||
| 680 |
Подршка развоју критичког мишљења на раном узрасту Модул 1ЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 681 |
Подстицајно окружење у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 682 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 683 |
Позориште за најмлађеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 684 |
Пројекти у предшколској установиПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 685 |
Развој естетске осетљивости и културе говора код деце предшколског узрастаЦентар знања и уметности ДидАртНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 686 |
Реализација програмских садржаја у вртићу кроз Монтесори методМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
| 687 |
Старе приче у новом руху – приповедање прича за децу 21. векаПријатељи деце ЧукарицеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 688 |
Традиционалне игре и играчке у 21. векуУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 689 |
Учење у пројектном приступуПредшколска установа Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 690 |
Учење уз нове медијеПредшколска установа Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 691 |
„Кофер сенки” Радно игровно средство у функцији стваралаштва у васпитно-образовном процесуУдружење васпитача болничких група СрбијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
| 692 |
„Са Пепељугом око света – Пројектно планирање у вртићу”Предшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 693 |
„Учимо једни од других – хоризонтално учење”Удружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 694 |
Асоцијативно учење у функцији унапређивања еколошке свести у раду васпитачаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 695 |
Васпитање предшколског детета – подршка развијању и култивисању социоемоционалних вештинаПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 696 |
Вежбајмо сваки данУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 697 |
Вртић као сигурна база: познавати дете и познавати развојСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 698 |
Вртић као сигурна база: технике јачања квалитета бриге о дециЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 699 |
Да у вртићу свако учи радосно и лакоОбразовање плусНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 700 |
Даровито дете у вртићу – препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 701 |
Дете у животно-практичној ситуацији у вртићуПУ Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 702 |
Дете у лавиринту осећањаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 703 |
Дечија књижевност – подстицај развоја емоционалне стабилности и социјалних вештина децеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 704 |
Дечији цртеж и интеграција ликовних садржаја у функцији целокупног развоја дететаПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 705 |
ДРАМСКЕ ИГРЕ – ПОДРШКА ПОСЕБНОСТИ И РАЗЛИЧИТОСТИKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 706 |
Живети различитост у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 28 |
||
| 707 |
Заједничке моторичке активности деце и родитеља у предшколској установиПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 708 |
Заједно у адаптацијиПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 709 |
Игралица причалица/забавне игре и активности за развој говора – модул 2Савез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
| 710 |
ИГРОМ ДО ПИСАЊА – Интегрисани приступ у функцији развоја фине моторикеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 711 |
Индивидуализација и подстицај говорног развоја код деце предшколског узрастаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 712 |
Индивидуални приступ и индивидуализација у процесу прилагођавања детета на вртићСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 713 |
Ка објективности посматрањаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 714 |
КРЕТАЊЕ ДЕЦЕ У ПРОСТОРУ – ОСВРНИ СЕ, ПОКРЕНИ СЕУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 715 |
Ликовне активности у функцији развоја деце предшколског узрастаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
| 716 |
МАЛИ ОТВОРЕНИ ПРОГРАМ – РАЗВОЈ ПОТЕНЦИЈАЛА ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТАУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 717 |
Моја васпитна група је посебна (документовање дечјег развоја и напредовања у функцији програмирања рада васпитне групе)Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 718 |
Наш вртић гради добре односе – подршка развоју на темељу грађења односаПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 719 |
Неговање вредности у међуљудским односимаЦентар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 720 |
НТЦ систем учења – развој укупних способности дететаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
| 721 |
Од сазнања до самопоштовања – социјална средина и начини подстицања самопоштовања деце предшколског узрастаПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 722 |
Организовање подршке за празвијање талената деце предшколског узрастаПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 723 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче Михаило Палов, ВршацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 724 |
Перцептивне вештине као подршка дечјем развојуСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 725 |
Плесом до здравог тела и духа (дидактичко-методичке могућности плесних активности у функцији унапређивања васпитно-образовног рада са децом предшколског узраста)Предшколска установа ЦрвенкапаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 726 |
Подршка дечјем развоју – тешкоће као изазовСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
| 727 |
Подстицање дечјег развоја – добар старт раном интервенцијомУдружење васпитача Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 728 |
Подстицање дечјег самопоштовања путем кооперативне комуникацијеПредшколска установа - дечји вртић МаштолендНепосредно |
дана:
3 бодова: 21 |
||
| 729 |
Подстицање креативног мишљењаЗдраво да стеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 730 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
| 731 |
Помози ми да урадим сам, Унапређење квалитета дечјег учења и развоја путем ручно израђених дидактичких материјалаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 732 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 733 |
Практично делатне активности у функцији интелектуалног развоја мале децеДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 734 |
Превенција агресије и насиља у раном узрастуИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 735 |
Предшколско дете јасленог узраста и класична музикаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
| 736 |
Примена основа програма Ређо Емилија у вртићуУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 737 |
Примена принципа Валдорф педагогије у раду са децом предшколског узрастаОбразовање плусНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 738 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 739 |
Пројектни приступ учењу у функцији остваривања принципа интегрисаног и кооперативног учења у васпитној групиЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 740 |
Процена дечјег развојног статуса – потреба и додатна подршкаВШССВПИ - СирмијумНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 741 |
Рад са родитељима – едукативне радионицеДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 742 |
Рани моторички развој као детерминанта интелектуалног развоја и припреме деце за полазак у школуУчитељски факултет, БеоградНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 743 |
Рано препознавање поремећаја говора и социо-емоционално развоја деце у јаслама и вртићима и практични приступи у радуSavez udrženja medicinskih sestara predškolskih ustanova SrbijeНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 744 |
Спортико Змај – јасле, подстицајне и превентивне моторичке активности деце јасленог узрастаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 745 |
Спортико Змај – примена моторичких активности са циљем оптимизације развоја деце вртићког узрастаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
| 746 |
Срећан мозак боље учи – програм за развој емоционалних и социјалних вештинаЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 747 |
То сам ја – нека се зна, различити облици извештавања родитеља о развоју и напредовању децеПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 748 |
Уметничка дела у дечијем светуУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
| 749 |
Ја могу – корак напред – Музичке активности и визуелне картице у функцији подстицања развоја деце са сметњама у развојуПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 750 |
„Ја полазим у школу – индивидуализација програма припреме детета за полазак у школу”Предшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 751 |
„Јачање компетенција васпитача за подстицање социјалног развоја деце”Предшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 752 |
„Значај дечје игре и материјала за игру”Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 753 |
„Изговор без муке„ – сарадња васпитач –родитељ – логопед у функцији побољшања изговора гласова код децеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 754 |
Израда дидактичких средстава и играчака за подстицање сензомоторног развоја деце предшколског узраста – Примери добре праксе Сензомоторни зидРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 755 |
„Кад се лутка у сцену утка”САВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 756 |
„Мој програм је добар” – стратегије у планирању садржаја, активности и окружења које подржавају односе и добробит за детеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 757 |
„Певајмо и плешимо у ритму детињства”САВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 758 |
„Предшколско дете и класична музика”Предшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 759 |
„Разуми ме, подржи ме – упознај мој темперамент”Удружење васпитача Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 760 |
„Шах је права чаролија”Предшколска установа " 11. април "Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 761 |
Заједно у одрастању – сарадња са породицомПУ БАМБИНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
| 762 |
Вођење Е-документације у предшколским установамаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 763 |
Вртић као сигурна база: кућне посете као облик сарадње породице и вртићаЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 764 |
Вртић као центар добре комуникацијеУдружење медицинских сестара предшколских установа подунавско-браничевског регионаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 765 |
ИЗАЗОВИ РОДИТЕЉСТВА – обука медицинских сестара-васпитача, васпитача и стручних сарадника у предшколским установама за рад са родитељимаПредшколска установа Јелица Станивуковић ШиљаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 766 |
Комуникацијске вештине васпитача, стручних сарадника и сарадника у функцији унапређивања етоса у предшколској установиПредшколска установа ЛептирићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 767 |
Кућа пријатељства – породица у вртићуУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 768 |
Мало ја – мало ти – сарадничка брига о детету.ПУ ПолетарацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 769 |
Наше јасле и вртић као место за опуштање – антистрес програм за децу и одраслеПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
| 770 |
Невербална и вербална комуникација на раном узрастуПредшколска установа Радост, ЧајетинаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 771 |
Породица и вртић – сарадња са породицомПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 772 |
Прилика за свако дете – развијање различитих програма предшколског васпитања и образовањаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 773 |
Професионална комуникација и вештине комуницирања у отклањању социјалних конфликатаПУ ВрачарНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 774 |
Родитељи као партнери у васпитно-образовном радуПредшколска установа Вељко ВлаховићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 775 |
Системски приступ у сарадњи са родитељимаПредшколска установа Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 776 |
Снага је у намаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 777 |
Тимски рад на примеру еколошких пројеката у вртићуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 778 |
Унапређивање добрих модела у комуникацијиВисока школа струковних студија за образовање васпитача Нови СадНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 779 |
Успешна комуникација са децом – услов за развој пожељног понашања дететаУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
| 780 |
„Да ли нам медијација заиста помаже”Предшколска установа Вељко ВлаховићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 781 |
Ефикасна комуникација у предшколској установиСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |