Успешно управљање одељењем – принципи и примери добре праксе
Каталошки број програма: 11
Не
Стеван Сремац, Београд, Трг ослобођења 3, osstevansremac@gmail.com, 0113326580, ,
Марина Копиловић, marinakopilovic@yahoo.com, 0113319123, 0637708889,
Марина Копиловић, професор енглеског језика и књижевности, ОШ „Стеван Сремац”; Татјана Тодоровић, професор српске књижевности и језика, ОШ „Стеван Сремац„, Београд
Марина Копиловић, професор енглеског језика и књижевности, ОШ „Стеван Сремац”; Татјана Тодоровић, професор српске књижевности и језика, ОШ „Стеван Сремац„, Београд; Зоран Перишић, професор разредне наставе, ОШ „Стеван Сремац„, Београд ; Јасенка Милић, професор разредне наставе, ОШ „Стеван Сремац„ Београд
васпитни рад
компетенције за поучавање и учење
Јачање васпитне улоге образовно-васпитне установе кроз развијање програма превенције насиља, дискриминације, злостављања и занемаривања
Унапређивање капацитета наставника за успешније управљање одељењем кроз планирање наставе и примену метода и техника рада које подразумевају индивидуализовани приступ и доприносе смањењу незадовољства ученика и стварању позитивне радне атмосфере.
Развијање свести о потреби подстицања сарадничких навика у раду и друштвено прихватљивих модела понашања, односно комуникацијских вештина; стицање знања и вештина о примени метода и техника рада које подразумевају слојевитост развоја различитих аспеката и образовање ученика у целини; стицање знања и вештина за индивидуализовани приступ настави кроз избор метода и техника рада прилагођених узрасту, потребама, интересовањима, различитим предзнањима и стиловима учења ученика, где сви могу да учествују и напредују у складу са својим способностима; оснаживање капацитета наставника за конструктивно решавање проблема дисциплине, типичних и атипичних педагошких ситуација у школи; сагледавање квалитета сопственог рада кроз размену идеја.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних предмета
стручни сарадник у школи
директор/помоћник директора
1. дан Хајде заједно да… Час по мери ученика Како то изгледа у пракси? Шта нас и даље мучи – педагошке ситуације
30
дана:
1
бодова:
8
1.200,00 динара по полазнику
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Доситеј Обрадовић" Филипа Филиповића 3 | Марина Копиловић, Татјана Тодоровић | 28 | 3.93 |
2 | ОШ "Јован Ристић" , Беле Бартока 48 а, Београд, | Марина Копиловић, Татјана Тодоровић | 27 | 3.9 |
3 | ОШ "Милутин и Драгиња Тодоровић" | Марина Копиловић, Татјана Тодоровић | 25 | 3.96 |
4 | ОШ "Сремски фронт" Шид | Марина Копиловић, Татјана Тодоровић | 27 | 3.93 |
5 | ОШ "Петар Петровић Његош", Стражиловска бб, Зрењанин | Марина Копиловић, Татјана Тодоровић | 20 | 3.98 |
6 | ОШ "Свети Сава", Аксентија Мародића бб, Суботица | Марина Копиловић, Татјана Тодоровић | 13 | 3.92 |
7 | ОШ "Јован Јовановић Змај", Змај Јовина 3, Панчево | Марина Копиловић, Татјана Тодоровић | 14 | 3.93 |
8 | ОШ "IV краљевачки батаљон", Олге Јовичић бр. 1 | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 20 | 3.94 |
9 | ОШ "Ратко Павловић Ћићко", Милоша Обилића 19, Пролупље | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 21 | 3.9 |
10 | OШ "Здравко Гложански", Доситејева 4, Бечеј | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 25 | 3.91 |
11 | ОШ "Јован Дучић", Милентија Поповића 16, Београд | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 22 | 3.92 |
12 | ОШ "Свети Сава", Јована Јовановића Змаја 34, Руменка | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 30 | 3.96 |
13 | ОШ "Сретен Младеновић", Десиморивац 66 | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 30 | 3.92 |
14 | ОШ "Надежда Петровић", 10. октобра 54, Велика Плана | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 30 | 3.99 |
15 | ОШ "Живадинка Дивас", Краља Милутуна бб | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 23 | 3.96 |
16 | ОШ "Вук Караџић", Ћуприја | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 25 | 3.99 |
17 | ОШ "Илија Бирчанин" - (Ставе) Ваљево | Марина Копиловић, Зоран Перишић | 24 | 3.93 |
Укупно учесника: 404 | Просечна оцена: 3.94