Стратегије, методе и технике рада у инклузивној учионици
Каталошки број програма: 215
Не
Центар за стручно усавршавање, Париске комуне бб, info@rcnis.edu.rs, 018202300, ,
Јелена Анђелковић, anjelena@gu.ni.rs, 018202300, 0695146170,
Љиљана Радовановић Тошић, стручни сарадник, дипломирани психолог, ОШ Радоје Домановић, Ниш; Владица Тошић, професор разредне наставе, ОШ Ратко Вукићевић, Ниш
Љиљана Радовановић Тошић, стручни сарадник, дипломирани психолог, ОШ Радоје Домановић, Ниш; Владица Тошић, професор разредне наставе, ОШ Ратко Вукићевић, Ниш
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
компетенције за подршку развоју личности детета и ученика
Методика рада са децом/ученицима којима је потребна додатна образовна подршка (рад са децом из осетљивих група, децом са сметњама у развоју, мигрантима...)
Унапређивање компетенција наставника за квалитетно образовање свих ученика, знања о управљању одељењем, стиловима учења, мотивацији и образовању по ИОП-у.
- Подизање нивоа знања о условима за стварање инклузивне школе и учионице - Унапређење знања о стиловима учења и подстицању мотивације - Учење стратегија, метода и техника које доприносе управљању одељењем и изградњи социјалних вештина - Учење стратегија, метода и техника које доприносе превладавању тешкоћа у читању, писању и математици - Учење стратегија, метода и техника рада са ученицима који имају АДХД симптоме - Учење стратегија рада са даровитим ученицима
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
васпитач у предшколској установи
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. дан Увод у обуку Инклузивна школа Инклузивна учионица Учење у инклузивној учионици Управљање инклузивним одељењем Даровити ученици Педагошки профил и ИОП ПАУЗЕ 2. дан Мотивација деце/ученика Стратегије, методе и технике рада са ученицима који имају тешкоће у учењу математике Стратегије, методе и технике рада са децом/ученицима који имају хиперактивност и/или дефицит пажње Стратегије, методе и технике рада са децом која имају тешкоће у читању и писању Планирање сценарија часа у инклузивној учионици и презентација истог ПАУЗЕ
30
дана:
2
бодова:
16
2.700,00 динара по полазнику
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Др Ђорђе Јовановић", ул.Маршала Тита 1, Ново Милошево | Љиљана Радовановић Тошић, Владица Тошић | 30 | 3.96 |
2 | ОШ "Матко Вуковић", Суботица | Љиљана Радовановић Тошић, Владица Тошић | 29 | 3.98 |
3 | ОШ "Стефан Немања" , Косовке девојке бб | Љиљана Радовановић Тошић, Владица Тошић | 26 | 3.93 |
4 | ОШ "Стефан Немања" , Косовке девојке бб | Љиљана Радовановић Тошић, Владица Тошић | 29 | 3.96 |
5 | ОШ Ђура Јакшић , ул.Српских просветитеља 7 Јелашница | Љиљана Радовановић Тошић, Владица Тошић | 23 | 3.92 |
6 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Ниш, Париске комуне бб, Ниш | Љиљана Радовановић Тошић, Владица Тошић | 15 | 3.97 |
Укупно учесника: 152 | Просечна оцена: 3.95