Могућности примене пројектне наставе у дигитално доба
Каталошки број програма: 492
Не
Омладински истраживачки центар Гимназијалац Краљево, Доситејева 44, 36000 Краљево, oic.gimnazijalac@gmail.com, 036336201, ,
Марина Панић, oic.gimnazijalac@gmail.com, 036336201, 062332531,
Марсела Ескенази Милутиновић, Дипломирани педагог, ПХШ ''Др Ђорђе Радић'' Краљево; Гордана Петровић, диоломирани машински инжењер, Машинска техничка школа „14.октобар” Краљево;
Марсела Ескенази Милутиновић, Дипломирани педагог, ПХШ ''Др Ђорђе Радић'' Краљево; Гордана Петровић, диоломирани машински инжењер, Машинска техничка школа „14.октобар” Краљево; Марина Панић, професор језика и књижевности, Гимназија;
општа питања наставе
компетенције за поучавање и учење
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Унапређивање знања и вештина наставника за примену пројектне наставе уз подршку инфомационо комуникационих технологија у настави и ваннаставним активностима у циљу развоја међупредметних компетенција ученика.
Стицање знања о потребним вештинама за 21. век. Обучавање наставника за подстицање развоја кључних и међупредметних компетенција ученика. Обука наставника за примену пројект методе, ИКТ-а и сарадничког учења као могућих метода за развој међупредметних компетенција у наставним и ваннаставним активностима.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник изборних и факултативних предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. данРазвој општих међупредметних и кључних компетенција код ученика ПаузаКарактеристике и фазе пројектне наставе, примена пројект методе, сарадничко учењеПаузаПримена ИКТ-а у пројектној настави ПаузаПримери добре праксе у примени ИКТ-а у раду са ученицима у реализацији пројектне наставе
30
дана:
1
бодова:
8
Цена семинара за групу до 30 учесника је 35 000,00 динара, плус трошкови пута. Спецификација: хонорар за водитеље, материјал за учеснике, потрошни материјал, сертификати. У зависности од дестинације, трошкови ноћења. Цена по учеснику: 1200,00 динара за групу од 30 учесника.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Гимназија „Вељко Петровић“ Сомбор | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 30 | 3.82 |
2 | Средња стручна школа, Косовска бр.8, Крагујевац | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 27 | 3.9 |
3 | Економска школа Крагујевац | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 27 | 3.86 |
4 | Гимназија и економска школа ''Доситеј Обрадовић'' Бачка Топола | Гордана Петровић, Марина Панић | 30 | 3.68 |
5 | Гимназија Врњачка Бања | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 29 | 3.79 |
6 | Гимназија Рашка, Омладинска бб, Рашка | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 28 | 3.87 |
7 | Средња школа Брус | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 30 | 3.91 |
8 | Регионални центар за стручно усавршавање Књажевац | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 28 | 3.93 |
9 | Гимназија "Светозар Марковић" Суботица | Гордана Петровић, Марина Панић | 30 | 0 |
10 | Регионални центар Крагујевац | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 20 | 3.91 |
11 | Зум платформа | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 25 | 3.89 |
12 | Политехничка школа Крагујевац, Косовска 8 | Марсела Ескенази Милутиновић, Гордана Петровић | 12 | 3.92 |
Укупно учесника: 316 | Просечна оцена: 3.54