# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | K | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
4 |
РАЗГОВОР О КЊИЗИ У ШКОЛСКОЈ БИБЛИОТЕЦИ У ФУНКЦИЈИ СОЦИЈАЛИЗАЦИЈЕ УЧЕНИКА И ПРЕВЕНЦИЈЕ ВРШЊАЧКОГ НАСИЉАЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
12 |
(Не)видљиво васпитање – углед, атмосфера и идентитет школе у функцији васпитања ученикаУдружење за подршку васпитању и образовању ОДСТАР, ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
13 |
Безбедност деце на интернету у сарадњи са родитељимаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
14 |
ВАСПИТНИ ПРОБЛЕМИ УЧЕНИКА И КАКО ИХ ПРЕВАЗИЋИДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
15 |
ВЕШТИНЕ ЗА АДОЛЕСЦЕНЦИЈУ – превенција злоупотребе психоактивних супстанци и ризичног понашања младихЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
16 |
Вештине, знања и технике превенције и смањења родно заснованог насилничког и дискриминаторног понашања у школској срединиЦентар за популационе политике и одрживи развојНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
17 |
Вршњачко насиље и шта са њим?Центар за младе ФАКТА ЕДУКАНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
18 |
Вршњачко насиље – „Боље спречити...”Мрежа професионалаца Србије СПОНЕНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
19 |
Да нам школа буде сигурнаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
20 |
Да у школи другарство не боли – програм превенције вршњачког насиљаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
21 |
Дечији страхови као инхибитори напредовања у развоју и учењуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
22 |
Дечији цртеж – инструмент правилног раста, развоја и напредовањаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
23 |
Дискриминација у образовању – препознавање, поступање и заштитаУдружење грађанки FemPlatzНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
24 |
Драмско васпитање у превенцији вршањчког насиљаВисока школа струковних студија за васпитаче у КрушевцуНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
25 |
ЕТИКЕТИРАЊЕ КАО ОБЛИК ДИСКРИМИНАЦИЈЕ У УЧИОНИЦИРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
26 |
Ефикасно дисциплиновање – између жеља и могућностиУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
27 |
Ефикасно дисциплиновање – приступи и техникеУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
28 |
Заштита жена и деце од насиља у породичном контексту – улога образовнo-васпитних установаАутономни женски центарНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
29 |
Изградња културе једнаких права, могућности и одговорности, кроз образовно-васпитни процесОбразовање плусНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
30 |
Индикатори остварености права детета у образовнoм систему (разумевање и примена)Ужички центар за права дететаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
31 |
Како помоћи ученицима с проблемима у понашањуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
32 |
Каријерно вођење и саветовање (КВиС) – од школе до послаЦентар ИнвентиваНепосредно |
дана:
3 бодова: 18 |
||
33 |
Каријерно вођење и саветовање као механизам за спречавање осипања ученикаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
34 |
Каријерно вођење и саветовање у средњим школама – основна обукаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
35 |
Каријерно вођење и саветовање у средњој школиFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
36 |
Каријерно информисање ученика и европски Europass алати за представљање вештина и знањаFondacija TempusЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 12 |
||
37 |
Контрола љутње – едукативне радионице за ученикеЦЕПОРА - Центар за позитиван развој деце и омладинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
38 |
Корак даље ка свеобухватним и квалитетним услугама каријерног вођења и саветовања у средњим школамаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
39 |
Методологија и садржаји рада на часовима одељењске заједнице/одељењског старешине: шта, како и зашто?Друштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
40 |
Мој ученик – потенцијална жртва, починилац или посматрач насиљаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
41 |
НАГРАДА И КАЗНА – ПЕДАГОШКИ ИЗБОР ИЛИ НУЖНОСТУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
42 |
Напредовање ученика – резултат тимског радаУдружење ЕдупрофНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
43 |
Насиље у школи – примети и пријавиОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
44 |
Наставник и ученик у процесу каријерног вођења и саветовањаХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
45 |
Наставник као кључни фактор успешне наставеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
46 |
Наставник као креатор климе у одељењуИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
47 |
Начини заштите младих од опасности и злостављања на интернетуУдружење прфесора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 30 |
||
48 |
Ни црно ни бело – програм за рад са децом/младима, против предрасуда, за толеранцију и интеркултуралностЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
49 |
Обука наставника за рад са проблематичном децомДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
50 |
Обука наставника за решавање дисциплинских проблема у наставиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
51 |
Одељењске заједнице и инструменти за рад одељењског старешинеОШ Гаврило ПринципНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
52 |
Одељењски старешина – носилац остваривања васпитне улоге у савременој школиОШ Краљ Петар ПрвиНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
53 |
Одељенски старешина у савременој школиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
54 |
Основе медијске писмености у образовањуХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
55 |
Основе рада на заштити од насиља, злостављања и занемаривањаЗаједница која учи СазнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
56 |
Планирање превенције и ефективно/ефикасно реаговање на насиље у образовно-васпитним и васпитно-образовним установамаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
57 |
Подршка детету/ученику у кризним ситуацијамаЦентар за превенцију девијантног понашања код младих "Таргет"Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
58 |
Подршка наставницима и ученицима у превенцији насиљаИмам идејуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
59 |
Подршка ученицима са проблемима у школи и у дому ученика и њиховим родитељимаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
60 |
Попуштајући васпитни стил – краткорочни и дугорочни ефектиУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
61 |
Потребе деце и ученика и како их задовољити – ресурси школе и предшколске установеШкола за основно и средње образовање Антон СкалаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
62 |
Права детета у образовањуУжички центар за права дететаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
63 |
Превентивна улога појачаног васпитног рада и његова повезаност са васпитним мерамаOsnovna skola Kralj Petar IНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
64 |
Превентивне активности у установи – стоп дискриминацијиОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
65 |
Превенција дискриминације и насиља у образовном систему (Од предрасуда и стереотипа до дискриминације и насиља)Ужички центар за права дететаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
66 |
Превенција прекомерне употребе и зависности од савремених технологијаМрежа професионалаца Србије СПОНЕНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
67 |
Превенција проблема понашања кроз оснаживање позитивног развоја ученикаЦЕПОРА - Центар за позитиван развој деце и омладинеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
68 |
Претпоставке успешне наставеЦентар за примењену педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
69 |
Примена акционих и експресивних техника у педагошком раду у циљу превенције, подизању нивоа свести и умањивању штетних последица вршњачког насиљаTренинг центар КОЦЕВСКИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
70 |
Припрема ученика за тржиште рада – самопроцена вештина и представљање послодавцимаFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
71 |
Програм подршке одељењском старешиниРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
72 |
Програм позитивног понашања у школиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
73 |
Професионална оријентација на преласку у средњу школуЦентар ИнвентиваНепосредно |
дана:
3 бодова: 17 |
||
74 |
Психичко и социјално вршњачко насиље: препознавање, интервенција и превенцијаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
75 |
Развијање самопоуздања као подстицаја квалитетних интерперсоналних односа код деце/ученика у предшколској установи и основној школиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
76 |
Развијање социјалних вештина у школиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
77 |
РОДНО ЗАСНОВАНО НАСИЉЕ У ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОЈ УСТАНОВИОаза СигурностиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
78 |
Рука помоћи и подршкеСредња школе 22.октобар, ЖабаљНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
79 |
Свако дете је важно – подршка ромској деци за успешно школовањеЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
80 |
СИДРО – прва помоћ и подршка детету и младој особи у кризиФакултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
81 |
Социјална компетентност као претпоставка успешне социјализације ученикаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
82 |
Стереотипи и предрасуде, шта и како са њима?Центар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
83 |
Улога савремених медија у дигиталном насиљу и физичком здрављу ученикаУдружење физичара ОМЕГА, НишНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
84 |
УЛОГА, ЗАДАЦИ И ЗНАЧАЈ ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ У ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОМ РАДУKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
85 |
УМЕЋЕ ОДРАСТАЊА – оснаживање наставника и васпитача за васпитни и превентивни рад са адолесцентимаУдружење грађана ТИМ ПСИХОКОДНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
86 |
Унапређење емоционалних компетенција децеПсихолошки центар за саветовање, едукацију и истраживање - СЕЛФНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
87 |
Унапређење квалитета активности каријерног вођења кроз ефикасно планирање рада школског тима за каријерно вођење и саветовање/професионалну оријентацијуFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
88 |
Унапређење компетенција наставника и стручних сарадника за спровођење активности каријерног вођења и саветовањаFondacija TempusЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 18 |
||
89 |
УСМЕРАВАЊЕ ONLINE АКТИВНОСТИ УЧЕНИКАФилозофски факултет у НишуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
90 |
Утицај школе на подизање васпитне функције породицеOŠ Filip FilipovićНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
190 |
Асистивна технологија – подршка образовању деце са сметњам у развојуШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
191 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
192 |
Даровита деца и ученици у инклузивном образовањуРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
193 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ У РАЗРЕДУ – ОД СКРИВЕНОГ ТАЛЕНТА ДО ИОП-а 3Удружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
194 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
195 |
Даровитост у предшколској установи и школи – препознавање и додатна подршкаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
196 |
Деца са сметњама у развоју и препоруке за рад са њимаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 16 |
||
197 |
Индивидуални образовни план – корак у праксиРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
198 |
Индивидуални образовни планови – како их правити и примењивати у пракси?Центар за квалитетно образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
199 |
Инклузија од теорије до праксе 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
200 |
Инклузија у праксиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
201 |
ИОП и примери добре праксе у инклузијиОсновна школа за ученике са сметњама у развоју Смех и сузаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
202 |
ИОП у предшколској установи и његова интегрисаност у план рада групеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
203 |
Кругови пријатеља – вршњачка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
204 |
Лични пратилац детета – опис посла и изазови у образовном системуЦентар за развој потенцијала деце и младих ПлејНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
205 |
Ментални статус адолесцената – образовно васпитни изазови и интервенцијеЦентар за едукацију и саветовање - Драма центар КрушевацНепосредно |
дана:
2 бодова: 10 |
||
206 |
Неуропсихологија – дијагностика и добра пракса приступа деци/ученицима са сметњама у развоју и учењуЦентар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих "Тврђава"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
207 |
Отвори врата, сви смо исти – мислимо, осећамо, тако се понашамоУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
208 |
Партиципација у инклузијиПедагошки факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
209 |
Подршка у учењу ученицима са сметњама у развојуРесурсни центар за специјалну едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
210 |
Рад са децом из маргинализовних групаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
211 |
Развијање социјалнх компетенција децеи ученика: модел подршке инклузивном приступу васпитања и образовањаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
212 |
Различити приступи у раду наставника и стручних сарадника са децом са поремећајем у понашањуОШ Жарко ЗрењанинНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
213 |
Сарадња васпитно образовних установа и Центра за социјални рад у породично-правној заштити деце и ученика од свих облика дискриминације и етиологији поремећаја у понашањуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
214 |
Социјално неприхваћено дете – начини идентификације, узроци, последицеЦентар за развој потенцијала деце и младих ПлејНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
215 |
Стратегије, методе и технике рада у инклузивној учионициЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
216 |
Стручни мобилни тим школе за децу и ученике са сметњама у развоју као модел подршке инклузивном образовањуOШ Сава Јовановић СирогојноНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
217 |
Транзициони модели подршке за децу и њихове породице у пракси предшколске установеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
218 |
Час по мери дететаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
219 |
Школа за све – инклузивно образовањеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
231 |
Трговина људима (децом) – превенција и едукацијаАСТРА - Акција против трговине људимаНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
232 |
„Говор као простор мишљења и деловања – Реторичке основе комуникативне заједнице”Гимназија Светозар МарковићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
242 |
ВАСПИТАЊЕ ЗА ЗДРАВЉЕЦентар за образовање и едукацију Хипократ 2012, БујановацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
243 |
ВОДИЧ ЗА ВАСПИТАЧЕ – ПОРОДИЦА У ВРТЛОГУ ДРОГЕЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
244 |
ДОБРА ПОСТУРА У СЛУЖБИ КУЛТУРЕ ТЕЛАУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
245 |
Зависност од коцкања и интернета ученика основних и средњих школаУдружење Центар за васпитање и бригу о деци и омладини и превенцију зависности од коцке и интернета - АдијафораНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
246 |
Здраво одрастање – Заштита менталног здравља и превенција болести зависности за узраст деце од 5 до 10 годинаПредшколска установа - дечји вртић МаштолендНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
247 |
Креативни рад са ученицима на превенцији злоупотребе психоактивних супстанциГрадски завод за јавно здравље БеоградНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
248 |
Мала школа великог здравља – вежбе и игре духа телаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
249 |
Младост и здравље – изазови савременог добаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
250 |
Научи, победи страх и адекватно укажи прву помоћ када је детету неопходна – Превенција повреде главе, екстремитета и вратног дела кичме код деце и прва помоћ код епилептичних напада и гушења, модул 2Савез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
251 |
Одрастање без алкохола, дроге, коцке, секти и насиљаOсновна школа Бранислав НушићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
252 |
Плесић антистресић – антистрес радионица за децу предшколског узрастаСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
253 |
Први корак у превенцији болести зависностиOŠ VUK KARADŽIĆНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
254 |
Превенција ХИВ/сиде, алкохолизма, патолошког коцкања, злоупотребе психоактивних супстанци и насиљаЧовекољубље, Добротворна фондација Српске Православне ЦрквеНепосредно |
дана:
2 бодова: 11 |
||
255 |
Репродуктивно здравље младих – шта добар наставник треба да знаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
256 |
Слика тела и промене у пубертету – подршка деци за здраво одрастањеИнститут за јавно здравље ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
281 |
ГРАЂАНСКИМ ВАСПИТАЊЕМ ГРАДИМО ПОЗИТИВНЕ ВРЕДНОСТИУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
282 |
Подршка за реализацију предмета Грађанско васпитање – сазнање о себи и другимаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
283 |
Развијање активизма и волонтеризма код ученикаОбразовање плусНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
611 |
Диференцирани рад у групи према нивоима постигнућа ученикаКраљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
612 |
ИДЕАЛ ‒ Интеркултурално учење кроз драмуБАЗААРТНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
613 |
Како се заштитити од природних непогодаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
614 |
Концентрацијом и мотивацијом до изузетностиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
615 |
Мотивација ученика у наставном процесуУчитељско друштво НишНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
616 |
Обука за примену теста ТИП-1Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
617 |
Подршка учењу и развој интерактивних методаЗдраво да стеНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
618 |
Примена мотивационих техника у наставиЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
619 |
Развијање предузетничких компетенција ученика кроз различите облике наставеЧЕТВРТА ГИМНАЗИЈА У БЕОГРАДУНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
620 |
„Дидактичке игрице за децу паметнице”Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
621 |
„Мултифункционална школа – креирање и примена додатних програма васпитно-образовног рада„Савез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
694 |
Асоцијативно учење у функцији унапређивања еколошке свести у раду васпитачаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
695 |
Васпитање предшколског детета – подршка развијању и култивисању социоемоционалних вештинаПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
696 |
Вежбајмо сваки данУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
697 |
Вртић као сигурна база: познавати дете и познавати развојСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
698 |
Вртић као сигурна база: технике јачања квалитета бриге о дециЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
699 |
Да у вртићу свако учи радосно и лакоОбразовање плусНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
700 |
Даровито дете у вртићу – препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
701 |
Дете у животно-практичној ситуацији у вртићуПУ Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
702 |
Дете у лавиринту осећањаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
703 |
Дечија књижевност – подстицај развоја емоционалне стабилности и социјалних вештина децеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
704 |
Дечији цртеж и интеграција ликовних садржаја у функцији целокупног развоја дететаПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
705 |
ДРАМСКЕ ИГРЕ – ПОДРШКА ПОСЕБНОСТИ И РАЗЛИЧИТОСТИKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
706 |
Живети различитост у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 28 |
||
707 |
Заједничке моторичке активности деце и родитеља у предшколској установиПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
708 |
Заједно у адаптацијиПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
709 |
Игралица причалица/забавне игре и активности за развој говора – модул 2Савез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
710 |
ИГРОМ ДО ПИСАЊА – Интегрисани приступ у функцији развоја фине моторикеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
711 |
Индивидуализација и подстицај говорног развоја код деце предшколског узрастаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
712 |
Индивидуални приступ и индивидуализација у процесу прилагођавања детета на вртићСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
713 |
Ка објективности посматрањаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
714 |
КРЕТАЊЕ ДЕЦЕ У ПРОСТОРУ – ОСВРНИ СЕ, ПОКРЕНИ СЕУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
715 |
Ликовне активности у функцији развоја деце предшколског узрастаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
716 |
МАЛИ ОТВОРЕНИ ПРОГРАМ – РАЗВОЈ ПОТЕНЦИЈАЛА ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТАУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
717 |
Моја васпитна група је посебна (документовање дечјег развоја и напредовања у функцији програмирања рада васпитне групе)Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
718 |
Наш вртић гради добре односе – подршка развоју на темељу грађења односаПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
719 |
Неговање вредности у међуљудским односимаЦентар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
720 |
НТЦ систем учења – развој укупних способности дететаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
721 |
Од сазнања до самопоштовања – социјална средина и начини подстицања самопоштовања деце предшколског узрастаПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
722 |
Организовање подршке за празвијање талената деце предшколског узрастаПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
723 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче Михаило Палов, ВршацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
724 |
Перцептивне вештине као подршка дечјем развојуСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
725 |
Плесом до здравог тела и духа (дидактичко-методичке могућности плесних активности у функцији унапређивања васпитно-образовног рада са децом предшколског узраста)Предшколска установа ЦрвенкапаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
726 |
Подршка дечјем развоју – тешкоће као изазовСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
727 |
Подстицање дечјег развоја – добар старт раном интервенцијомУдружење васпитача Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
728 |
Подстицање дечјег самопоштовања путем кооперативне комуникацијеПредшколска установа - дечји вртић МаштолендНепосредно |
дана:
3 бодова: 21 |
||
729 |
Подстицање креативног мишљењаЗдраво да стеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
730 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
731 |
Помози ми да урадим сам, Унапређење квалитета дечјег учења и развоја путем ручно израђених дидактичких материјалаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
732 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
733 |
Практично делатне активности у функцији интелектуалног развоја мале децеДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
734 |
Превенција агресије и насиља у раном узрастуИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
735 |
Предшколско дете јасленог узраста и класична музикаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
736 |
Примена основа програма Ређо Емилија у вртићуУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
737 |
Примена принципа Валдорф педагогије у раду са децом предшколског узрастаОбразовање плусНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
738 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
739 |
Пројектни приступ учењу у функцији остваривања принципа интегрисаног и кооперативног учења у васпитној групиЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
740 |
Процена дечјег развојног статуса – потреба и додатна подршкаВШССВПИ - СирмијумНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
741 |
Рад са родитељима – едукативне радионицеДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
742 |
Рани моторички развој као детерминанта интелектуалног развоја и припреме деце за полазак у школуУчитељски факултет, БеоградНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
743 |
Рано препознавање поремећаја говора и социо-емоционално развоја деце у јаслама и вртићима и практични приступи у радуSavez udrženja medicinskih sestara predškolskih ustanova SrbijeНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
744 |
Спортико Змај – јасле, подстицајне и превентивне моторичке активности деце јасленог узрастаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
745 |
Спортико Змај – примена моторичких активности са циљем оптимизације развоја деце вртићког узрастаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
746 |
Срећан мозак боље учи – програм за развој емоционалних и социјалних вештинаЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
747 |
То сам ја – нека се зна, различити облици извештавања родитеља о развоју и напредовању децеПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
748 |
Уметничка дела у дечијем светуУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
749 |
Ја могу – корак напред – Музичке активности и визуелне картице у функцији подстицања развоја деце са сметњама у развојуПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
750 |
„Ја полазим у школу – индивидуализација програма припреме детета за полазак у школу”Предшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
751 |
„Јачање компетенција васпитача за подстицање социјалног развоја деце”Предшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
752 |
„Значај дечје игре и материјала за игру”Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
753 |
„Изговор без муке„ – сарадња васпитач –родитељ – логопед у функцији побољшања изговора гласова код децеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
754 |
Израда дидактичких средстава и играчака за подстицање сензомоторног развоја деце предшколског узраста – Примери добре праксе Сензомоторни зидРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
755 |
„Кад се лутка у сцену утка”САВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
756 |
„Мој програм је добар” – стратегије у планирању садржаја, активности и окружења које подржавају односе и добробит за детеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
757 |
„Певајмо и плешимо у ритму детињства”САВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
758 |
„Предшколско дете и класична музика”Предшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
759 |
„Разуми ме, подржи ме – упознај мој темперамент”Удружење васпитача Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
760 |
„Шах је права чаролија”Предшколска установа " 11. април "Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
821 |
Образујмо и васпитајмо децу/ученике да чувају животну срединуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
853 |
КЊИЖЕВНИ ТЕКСТ – АЛАТ У ПРЕВЕНЦИЈИ НАСИЉАРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
854 |
„На ком језику сањаш” – рад са билингвалним (двојезичним) дететомДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
891 |
Beyond EnglishKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
941 |
ОРГАНСКА ПРОИЗВОДЊА И ЗДРАВСТВЕНА ЗАШТИТА ЖИВОТИЊА У ПЛАНИНСКОМ СТОЧАРСТВУСредња школа Краља Петра ПрвогНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
942 |
САВРЕМЕНИ ПРИСТУП ДИЈАГНОСТИЦИ И ТЕРАПИЈИ АКТУЕЛНИХ БОЛЕСТИ ДОМАЋИХ ЖИВОТИЊАПољопривредно-ветеринарска школа са домом ученика ,,Свилајнац ,, у СвилајнцуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
981 |
Генератор – обука за развој креативног плеса и покретаСтаница Сервис за савремени плесНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
982 |
Мала школа позориштаБАЗААРТНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
983 |
Народне игре у настави и ваннаставним активностима од I до IV разредаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
984 |
Од првих нота до концертног подијумаУдружење музичких и балетских педагога СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
985 |
Од школске приредбе до позоришне сценеЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
986 |
Плесом и покретом до креативног изразаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
987 |
Радио-драма и одељењска приредба у разредној наставиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
988 |
Ручни рад у вртићима и школи – quilling – (Филиграни од папира) техника у функцији подстицања креативности и концентрације код децеУдружење за едукацију деце Цврчак и мравНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
989 |
САВРЕМЕНИ МЕТОДИЧКИ ПРИСТУП ДЕЧЈЕМ ЛИКОВНОМ СТВАРАЛАШТВУ – ОБРАЗОВАЊЕ УСМЕРЕНО НА ПРОЦЕС УЧЕЊА И ИСХОДЕKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
1019 |
Едукација за волонтерски рад ученика на реализацији промотивних акција спорта за свеФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
1020 |
Примена савремених технологија у превенцији и корекцији постуралног статуса деце од 1-10 година животаУчитељски факултет, БеоградНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
1021 |
Систем праћења физичког развоја и развоја моторичких способности у настави физичког васпитањаФакултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |