општа питања наставе
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | K | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 392 |
Веб портали за припрему и реализацију наставеСавез учитеља Републике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 16 |
||
| 393 |
Достигнућа младих у Србији – ДМуСДостигнућа младих у СрбијиНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 394 |
Интернет технологије у служби наставеЦентар за унапређење наставе АбакусЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 20 |
||
| 395 |
Искористи часЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 396 |
Како до интерактивног софтвера у наставиСавез учитеља Републике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 16 |
||
| 397 |
Квизом до успешног завршног испитаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 398 |
КОМПЕТЕНЦИЈЕ ЗА ПРЕДУЗЕТНИШТВО – САДРЖАЈ И ПРИМЕНA У ОБРАЗОВНОМ СИСТЕМУ СРБИЈЕЦентар за образовно лидерствоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 399 |
Планирање стручног усавршавања запослених у основним и средњим школама.Центар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 400 |
Пројектна наставаУдружење наставника ВЕТ Форум ПараћинНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 401 |
Пројектна настава и тематско планирање у млађим разредима основне школеTренинг центар КОЦЕВСКИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 402 |
Употреба лутке у раду са децомКраљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 403 |
Целодневна настава у школи и реализација еколошких активностиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 404 |
Школско законодавство – основа развоја образовања и васпитањаГимназија Свети СаваНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 405 |
10 дигиталних вештина за наставнике 21. векаFakultet za medije i komunikacijeНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 406 |
Kahoot! – учење на длану, и нетачно је тачноУчитељско друштво ЛесковацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 407 |
Активирајмо ученике подстицајним задацимаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 408 |
Активно учење /настава 1: базични нивоОбразовни форумНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 409 |
Активно учење/настава 2: напредни нивоОбразовни форумНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 410 |
АКТИВНО-КРЕАТИВНО УЧЕЊЕОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 411 |
Активно-оријентисана настава – методе и технике учењаУдружење наставника ВЕТ Форум ПараћинНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 412 |
Активно-оријентисана настава – планирање и припремаУдружење наставника ВЕТ Форум ПараћинНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 413 |
Алго метод стратешког учења у припремном предшколском и раном основношколском узрастуЛогоигрицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 414 |
АМБИЈЕНТАЛНОМ НАСТАВОМ ДО ФУНКЦИОНАЛНОГ ЗНАЊАДруштво учитеља КрушевцаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 415 |
Блог, Инстаграм и Фејсбук у наставиОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 416 |
Важност критеријума и самопроцењивања за процес учењаOсновна школа Бранислав НушићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 417 |
ВАННАСТАВНЕ АКТИВНОСТИ – ОГЛЕДАЛО ШКОЛЕСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 418 |
Веб алатима до интерактивне наставеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 419 |
Веб-алати за креирање интерактивних наставних материјалаУдружење физичара Омега, НишЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 34 |
||
| 420 |
Видео лекције – наставна средства савременог образовањаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 37 |
||
| 421 |
Вишефронтална настава у функцији осавремењивања наставне праксеЦентар за унапређење наставе АбакусЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 422 |
Вредновање и праћење ангажовања и постигнућа ученика као компонента демократских односа у учионициКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 423 |
Вредновање и праћење остварености исхода заснованим на компетенцијама у средњим стручним школамаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 424 |
Гугл апликације за образовање – алати за комуникацију и наставуЦентар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови СадЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 35 |
||
| 425 |
Да дете свако учи лако – смисленим учењем до компетенција за 21. векЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 426 |
ДИЈАГНОСТИКА, ПРЕВЕНЦИЈА И ОТКЛАЊАЊЕ УЗРОКА НЕУСПЕХА У ШКОЛСКОМ УЧЕЊУ УЧЕНИКАЦентар за инструктивне комуникације у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 427 |
Дигитална наставна средства – корак ка савременој активној наставиЦентар за стручно усавршавање ШабацЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 24 |
||
| 428 |
Дигиталне приче и бајкеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 429 |
Дигитално кроз наставу и учењеШколски центар за савремено образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 430 |
Дигитално учење – занимљивији час и трајније знањеУдружење физичара Омега, НишЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 34 |
||
| 431 |
До личне професионалне филозофије применом етике брижностиЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 432 |
До функционалног знања применом метода и техника у интерактивној наставиЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 433 |
Добра припрема за час, успешан часОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 32 |
||
| 434 |
Домаћи задатак у функцији повећања ученичких постигнућаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 435 |
Драмске игре у наставиБАЗААРТНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 436 |
Е-знање у наставиЦентар за образовање и развој МионицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 437 |
Електронски портфолио наставника и ученикаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 438 |
Електронски сервиси у пројектно оријентисаној наставиЦентар за унапређење наставе АбакусЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 24 |
||
| 439 |
еТвининиг за почетнике – први корациFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 440 |
Значај разумевања прочитаног за образовни системДруштво за српски језик и књижевност КраљевоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 441 |
Игре у наставиЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 442 |
ИДИ ка знању!Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 443 |
Изазови подучавањаДруштво учитеља општина Велико Градиште и ГолубацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 444 |
Израда електронског наставног материјалаЦентар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови СадНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 445 |
ИКТ као подршка саморегулисаном учењуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 446 |
Индивидуализација наставе уз уважавање разлике у стиловима учења ученикаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 447 |
Индивидуализација у образовању одраслих и рад са одраслима са тешкоћама и сметњама у учењуФилозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 448 |
ИНОВАТИВНЕ ПРАКСЕ ПОДУЧАВАЊАЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 449 |
Интегративна настава у подстицајној средини за учењеУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 450 |
Интеграција, корелација и занимацијаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 451 |
Интеграцијом наставних садржаја до функционалне писменостиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 452 |
Интегрисана амбијентална наставаУниверзитет у Београду, Географски факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 453 |
Интерактивне табле у наставиЦентар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови СадНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 454 |
Интерактивно-авантуристички програм искуственог учења – „Потрага за благом” као наставни и ваннаставни модел радаУдружење Тим за Образовање и Културу – ТОКНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 455 |
Интеркултурално образовање као инструмент јачања социјалне кохезије у школској средини: приступи, методе, техникеУдружење наставника ДУГАНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 456 |
Интернет као средство савремене наставе и учења применом блога и Facebooka-а у наставиЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 457 |
ИНФОРМАТИЧКЕ МРВИЦЕЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 458 |
Истраживања у функцији унапређивања наставе и учењаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 459 |
ИСТРАЖИВАЧКИ РАД УЧЕНИКА ─ ПОДСТИЦАЈ ЗА ДИВЕРГЕНТНО И КРИТИЧКО МИШЉЕЊЕ У НАСТАВИ (серија Tролист: развијање иницијативе, сарадње, стваралаштва)Институт за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 460 |
Ка ефикаснијем учењу – примена елемената школског Монтесори програма у разредној наставиСрпска Монтесори асоцијацијаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 461 |
Ка квалитетним еТвининг пројектима у циљу унапређења коришћења ИКТ-а у наставиFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 462 |
Како да наставник постане добар говорникЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 463 |
Како лако до квалитетног учењаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 464 |
КАКО МИСЛИТИ ДРУКЧИЈЕ ─ ИНТЕРДИСЦИПЛИНАРНО И ДИВЕРГЕНТНОИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 465 |
Како мотивисати ученике 21.века?Удружење грађана Образовни импулсНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 466 |
Како објективно проценити знање ученика?Центар за усавршавање наставника и образовање током читавог живота Филозофског факултета у Новом СадуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 467 |
Како повећати ефикасност и мотивацију за рад и учење – рационално-емоционално бихејвиорални приступУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 468 |
Како покренути позитивне промене код ученикаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 469 |
КАКО РАЗВИТИ ПРЕДУЗЕТНИШТВО КАО МЕЂУПРЕДМЕТНУ КОМПЕТЕНЦИЈУРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 470 |
Како унапредити ангажовање ученика креирањем електронски часова на Мудл платформиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 471 |
Како унапредити процес самоевалуације у области настава и учење?Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 472 |
Квалитетна настава I – Социјални аспекти успешног поучавања и учењаФакултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 473 |
Квалитетна настава II – Организациони аспекти успешног поучавања и учењаФакултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 474 |
Квалитетна настава III – Когнитивни аспекти успешног поучавања и учењаФакултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 475 |
Компас за учење и поучавањеДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 476 |
Креативност у настави као фактор успешног учењаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 477 |
Критичко мишљење у настави – први корак у развоју кључних компетенција за целоживотно учењеКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 478 |
Кроз практичан рад до функционалног знањаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 479 |
Лутка и луткарство као инструмент у настави и раду са децомЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 480 |
Међупредметни приступ настави и учењу и развој компетенција ученикаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 481 |
Медијска писменост у школи – интердисциплинарни приступВисока школа за пословну економију и предузетништвоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 482 |
Методе OUTDOOR наставе – учење у непосредном окружењуУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 483 |
МЕТОДЕ И ОБЛИЦИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 484 |
Методе и технике интерактивног образовног рада са одраслимаФилозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 485 |
Методе и технике процене постигнућа одраслих полазникаФилозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 486 |
МЕТОДЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊААгенција за образовање Марина и ЈованНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 487 |
Методе/технике и веб алати у настави усмереној на исходеУдружење наставника ДУГАНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 488 |
Методика примене мултимедија у наставиЦентар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови СадНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 489 |
Мој час – учење за трећи миленијумОсновна школа Матко ВуковићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 490 |
Мобилне апликације у наставном процесуДруштво математичара Србије - Подружница Велика ПланаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 491 |
Мобилни телефон у наставиОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 492 |
Могућности примене пројектне наставе у дигитално добаОмладински истраживачки центар Гимназијалац КраљевоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 493 |
Модели професионалног развоја у функцији оснаживања компетенција за доживотно учењеВисока школа струковних студија за васпитаче Михаило Палов, ВршацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 494 |
Може то и боље – конкретно (Примена иновативних активности у настави)Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 495 |
Монтесори радионице за израду дидактичког материјала – узраст од 6 до 12 годинаОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 496 |
Мотивација и психолошки принципи учењаУдружење Група МостНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 497 |
Мотивација у учењу одраслихФилозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 498 |
Мултимедијa у настави и учењу у основној школиЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 499 |
На путу кроз времеУдружење наставника Доситеј ОбрадовићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 500 |
Настава на три нивоа сложености оријентисана на образовне стандардеЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 501 |
Настава оријентисана на учењеЦентар за образовне политикеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 502 |
Настава усмерена на развијање компетенција ученикаДруштво историчара Србије Стојан НоваковићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 503 |
Настава усмерена на ученикаОШ Соња МаринковићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 504 |
Настава усмерена на ученика постмиленијумске генерацијеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 505 |
НАСТАВА ФОКУСИРАНА НА УЧЕЊЕ И РАЗВОЈ УЧЕНИКАOŠ Servo Mihalj, ZrenjaninНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 506 |
Наставник – кључни фактор успешне наставеОсновна школа са домом ученика Добринка БогдановићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 507 |
НЛП у школи – комуникацијом до жељених исходаДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 508 |
НТЦ систем учења – развој креативног и функционалног размишљањаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 509 |
Обележавање значајних датума у наставиУдружење наставника Доситеј ОбрадовићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 510 |
Образовање за одрживи развој – истраживачка и пројектна интердисциплинарна наставаШколски центар за савремено образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 511 |
Образовни портфолиоЗаједница која учи СазнањеЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 512 |
Обука за реализацију васпитних и образовних садржаја на интерактиван начинДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 513 |
Обука наставника за примену различитих метода учења у наставиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 514 |
Обука о стандардима и компетенцијамаЕДУКАЦИЈА ЗА 21. ВЕКНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 515 |
Огледно/угледни часови као подстицај наставника за даљи професионални развојСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 516 |
Од исхода учења до ефикасне наставеДруштво учитеља КрушевцаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 517 |
Од лутке до знањаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 518 |
ОД ОПШТИХ ЦИЉЕВА НАСТАВНОГ ПРЕДМЕТА ДО ИСХОДА НАСТАВНОГ ЧАСАЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 519 |
ОД ПРОЈЕКТНЕ НАСТАВЕ КА УЧЕНИЧКОМ ПРЕДУЗЕТНИШТВУУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 520 |
Основе ученичког предузетништва уз коришћење ИКТ-аСредња школа за економију, право и администрацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 521 |
Основни алати Паметне табле и могућности њихове примене у наставиZubotehnička školaНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 522 |
Основни принципи, карактеристике и стилови учења одраслихФилозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 523 |
ОТВОРЕНИ ЗАДАЦИ И КРЕАТИВНА ИГРА ─ ПОДСТИЦАЈ ДИВЕРГЕНТНОГ МИШЉЕЊА И МАШТЕ У НАСТАВИ (серија Tролист: развијање иницијативе, сарадње, стваралаштва)Институт за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 524 |
Откривање региона кроз амбијентлну наставуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 525 |
ОЦЕЊИВАЊЕ У ФУНКЦИЈИ ЕФИКАСНЕ НАСТАВЕ И УЧЕЊАЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 526 |
Оцењивање у функцији повећања мотивације за учењеДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 527 |
Оцењивање у функцији развоја и учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 38 |
||
| 528 |
Пажња као предуслов успешне наставеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 529 |
Паметне фасцике – слагалице, да ученик учи, вежба, знаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 530 |
Пасош за дигитално држављанствоЗаједница која учи СазнањеЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 531 |
Пирамида исхода у планирању и реализацији наставеДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 532 |
Планирање и интеграција информационо-комуникационих технологија у образовну праксу – практични примериЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 533 |
Планирање и реализација наставних метода по фазама часаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 534 |
ПЛАНИРАЊЕ И РЕАЛИЗАЦИЈА РАЗРЕДНЕ НАСТАВЕ И ПРЕДМЕТНЕ НАСТАВЕ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ И НАСТАВЕ ПРАВОСЛАВНОГ КАТИХИЗИСА ПРЕМА ИНОВАТИВНИМ МОДЕЛИМАУчитељски факултет у Призрену - ЛепосавићуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 535 |
Планирање, организација и евалуација у образовању одраслихФилозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 536 |
Планирање, припремање и реализација тематске наставеОсновна школа Драган КовачевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 537 |
Повезивањем знања до нових сазнањаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 538 |
Подстицајна средина за учење уз подршку ИКТ-аРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 539 |
Подстицајна учионица – водич за примену ефикаснијих стратегија учења у наставиДруштво за дечју и адолесцентну психијатрију и сродне струке СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 540 |
Подстицање мотивације и инцијативе ученика у настави кроз ученичке пројектеИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 541 |
Подстицање функционалне писмености применом развијајућих модела наставеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 542 |
Поступци вредновања у функцији даљег учењаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 543 |
Праћење, вредновање и подстицањe напредовања ученика у складу са образовним стандардимаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 544 |
Практична примена вештина и метода учења у школамаУчитељско друштво ЛесковацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 545 |
Прати, процени и објективно оцениЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 546 |
Предузетништво као међупредметна компетенција кроз целокупно школовањеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 547 |
Предузетништво у наставиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 548 |
Предузетништво – од идеје до реализацијеОШ Милутин и Драгиња ТодоровићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 549 |
ПРЕИСПИТАЈ СЕБЕ – УНАПРЕДИ НАСТАВУСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 550 |
Примена дебате као наставног метода у настави и учењуOtvorena komunikacijaНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 551 |
Примена елемената Монтесори педагогије у предшколском и раном школском узрастуЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 552 |
Примена индивидуализоване, проблемске, програмиране и егземпларне наставе у школиЦентар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 553 |
Примена интегративног психодинамског О. Л. И. метода у наставно-образовном процесу радаУГ Едука пројекатНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 554 |
Примена мисаоних експеримената у наставиЦентар за промоцију наукеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 555 |
Примена онлајн вики алата у настави и учењуВикимедија СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 556 |
Примена платформе за електронско учење у наставиПедагошко друштво информатичара Србије, НишЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 557 |
Припрема деце за усвајање читањаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 558 |
Припрема презентација, припрема излагања и јавни наступFakultet za medije i komunikacijeНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 559 |
Пројект метода и проблемска настава уз подршку информационо-комуникационе технологијеЦентар за развој и примену науке, технологије и информатике, Нови СадНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 560 |
Пројектна настава – више од учионицеАгенција за образовање Марина и ЈованНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 561 |
Пројектни модел наставеФакултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 562 |
Пројектно оријентисана наставаИнститут за модерно образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 563 |
Пројектно оријентисана настава у зеленим темама и мултимедијиОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 564 |
Програм подршке наставницима и стручним сарадницима за рад у основној и средњој школиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
| 565 |
Програмирање је лако, научити га може свакоДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 566 |
Процењивање и самопроцењивање постигнућа ученикаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 567 |
Радни листови за успешно учењеУдружење наставника ВЕТ Форум ПараћинЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 568 |
Радни листови, креирање по фазама часаУдружење наставника ВЕТ Форум ПараћинНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 569 |
Развој вештина за квалитетнију наставуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
| 570 |
Развој комуникацијских вештина применом образовних технологијаКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 571 |
Развој мотивације за учење: улога и значај наставникаФилозофски факултет у Приштини са привременим седиштем у Косовској МитровициНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 572 |
Савремене наставне методе и технологијеЦентар за унапређење наставе АбакусЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 24 |
||
| 573 |
Савремени облици наставе и ИТ као предуслов успешних ученика и наставника у 21. векуОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 574 |
Сарадничко учење, учење за савремени животЦентар за промоцију наукеЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 575 |
Стратегије коришћења наставних садржаја у настави/учењуОбразовно креативни центар ДидактаНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 576 |
Студија случаја у иновативном наставном процесуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 577 |
Таксономија у функцији оцењивањаВисока школа струковних студија за васпитаче Михаило Палов, ВршацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 578 |
Тематски дан – наставник практичар и истраживачKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 579 |
Тематски и интердисциплинарни приступ планирању наставеДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 580 |
ТЕСТОВИ ЗНАЊА У ФУНКЦИЈИ OЦЕЊИВАЊА УЧЕНИКАСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 581 |
Тестови знања – водич за израду и применуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 582 |
Тестови и оцењивањеУдружење наставника ВЕТ Форум ПараћинНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 583 |
Технике памћењаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 584 |
Технике учењаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 585 |
Технике учења и методе рада у самоорганизованом учењуУдружење наставника ВЕТ Форум ПараћинНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 586 |
Типови задатака у наставиЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 587 |
Традиционалне рукотворине у вртићу и школи – ткање и вајање вуне у функцији подстицања креативности децеУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 588 |
УЏБЕНИК У ФУНКЦИЈИ РАЗВОЈА ТЕХНИКА УЧЕЊА УЧЕНИКА И ПРИПРЕМАЊУ ЗА ЦЕЛОЖИВОТНО УЧЕЊЕКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 589 |
Улога наставника у доба нових медија: педагогија и дигитално окружењеFakultet za medije i komunikacijeНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 590 |
Унапређивање компетенција наставника и међупредметни приступ саобраћајном образовању и васпитањуЗадужбина Доситеј ОбрадовићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 591 |
Употреба ИКТ алата у циљу унапређења наставеFondacija TempusЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 10 |
||
| 592 |
Употреба онлајн игара у наставиОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 593 |
Управљање и вођење образовне групе одраслихФилозофски факултет Универзитета у Београду Институт за педагогију и андрагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 594 |
Учење и како се учиОсновна школа Матко ВуковићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 595 |
Учење кроз интеракцију, искуство, игру и открићеДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 596 |
Учење у амбијенту је најпродуктивније на светуДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 597 |
Учење учења и индивидуализација наставе по моделу вишефронталне наставеЦентар за унапређење наставе АбакусНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 598 |
Ученичко предузетништво у функцији одрживог развојаПравно-пословна школа НишНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 599 |
УЧИМО БРЗО И ЛАКО, ЈЕР ЗНАМО КАКОУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 600 |
Учимо да учимоЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
| 601 |
Учимо кроз игру поштујући различитостиCentar za kreativno izdavaštvo SeptembarНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 602 |
Финансијска писменост за одговорно живљењеУдружење Одговорно живљењеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 603 |
Формативно оцењивање у средњој школи – пример добре праксе „ЕПА модели”Средња школа за економију, право и администрацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 604 |
Функционална знања – пут ка успехуKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 605 |
Функционална примена информационо-комуникационих технологија у наставиЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 606 |
ФУНКЦИОНАЛНО ЗНАЊЕ – од сна до стварностиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 607 |
Читај између редова – учење за будућностШколски центар за савремено образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 608 |
Чланак по чланак, проблем по проблем до решењаЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 609 |
„Oрганизација рада дечјег кампа”Савез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 610 |
„Богатији час за ученике и нас” – функционалне и мотивационе технике обраде наставних садржајаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 611 |
Диференцирани рад у групи према нивоима постигнућа ученикаКраљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 612 |
ИДЕАЛ ‒ Интеркултурално учење кроз драмуБАЗААРТНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 613 |
Како се заштитити од природних непогодаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 614 |
Концентрацијом и мотивацијом до изузетностиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 615 |
Мотивација ученика у наставном процесуУчитељско друштво НишНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 616 |
Обука за примену теста ТИП-1Друштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
| 617 |
Подршка учењу и развој интерактивних методаЗдраво да стеНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
| 618 |
Примена мотивационих техника у наставиЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 619 |
Развијање предузетничких компетенција ученика кроз различите облике наставеЧЕТВРТА ГИМНАЗИЈА У БЕОГРАДУНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 620 |
„Дидактичке игрице за децу паметнице”Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 621 |
„Мултифункционална школа – креирање и примена додатних програма васпитно-образовног рада„Савез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 622 |
Јавни говор – технике излагачке писменостиИзражајностНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 623 |
Језичка култура на интернетуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 624 |
Акционо истраживање у функцији самовредновања рада образовно-васпитне установеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 625 |
Гугл диск у школиЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 626 |
Гуглов пакет (G Suite) за комуникацију и сарадњу у школиЗаједница која учи СазнањеЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 627 |
Е-портфолио инструмент за напредовање и сарадњуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 628 |
Електронско пословањеПедагошко друштво информатичара Србије, НишЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 35 |
||
| 629 |
Ефикасан рад школских тимова усмерен на унапређивање квалитета образовно-васпитног рада установеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 630 |
Интернет учионицаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 631 |
КОМУНИКАЦИОНЕ И ПРЕЗЕНТАЦИОНЕ ВЕШТИНЕ У ОБЛАСТИ МУЗИЧКИХ И ДРУШТВЕНО-ХУМАНИСТИЧКИХ ПРЕДМЕТААсоцијација гитариста ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 632 |
Креирање и модерација обукаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 633 |
Лидерство у образовању – Управљање образовним институцијама (део 1)Факултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 634 |
Лидерство у образовању – Управљање образовним институцијама (део 2)Факултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 635 |
Лидерство у образовању: Развој људи у организацији – први део (Регрутовање и професионални развој запослених)Филозофски факултетНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
| 636 |
Настава у облакуОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 34 |
||
| 637 |
НАСТАВНИК КАО ПРОФЕСИОНАЛНИ, КОМПЕТЕНТНИ И АУТОНОМНИ ПРАКТИЧАРЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 638 |
Наставник – креатор свог онлајн окружењаОмладински истраживачки центар Гимназијалац КраљевоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 639 |
Од самовредновања до екстерног вредновањаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 640 |
Писање пројеката – оспособљавање учесника за активну улогу у пројектном финансирањуЕдука БГД Друштво за унапређење образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 641 |
ПРЕНОСИВЕ (ТРАНСВЕРЗАЛНЕ) ВЕШТИНЕ У ОБРАЗОВАЊУ – ЗА КОРАК ИСПРЕДВисока школа струковних студија за васпитаче Михаило Палов, ВршацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 642 |
Савремени модели комуникације у наставиИнститут за модерно образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 643 |
Самоевалуацијом до квалитне школеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 644 |
Сараднички троугао наставник, ученик, родитељ – интернет учионицаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 645 |
Тематски дан Заједнички рад (партнерство) наставника, ученика и родитеља – примена у праксиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 646 |
Унапређивање компетенција запослених за рад са приправникомОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 647 |
Управљање и организација времена – основа за успешан рад запослених и установеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 24 |
||
| 648 |
Хоризонталним и вршњачким учењем до бољих резултатаДруштво учитеља КрушевцаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 649 |
Хоризонтално учење/усавршавање наставника – ослонац за боља постигнућа ученикаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 650 |
Часови разумевања и радостиДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 651 |
„ОТВОРЕНА УЧИОНИЦА”Удружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |