# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | K | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
1022 | К3 | П3 |
УЧЕЊЕ КРОЗ ИСТРАЖИВАЊЕ ИЗВАН ВРТИЋАПредшколска установа – дечји вртић „Маштоленд”, Радничка 18, Нови СадНепосредно |
3 недеље (16 сати); 16 бодова |
1023 | К3 | П3 |
Линијом и бојом до креативности и бољих постигнућаЦентар за неформално образовање „Други корак”, Нова ПазоваНепосредно |
3 дана (22 сати); 22 бодова |
1024 | К2 | П3 |
ОПЛАНЕТИ СЕ – сви смо ми повезани у очувању животне срединеЦентар за неформално образовање „Други корак”, Црногорска 33, Нова ПазоваНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1025 | К1 | П3 |
Савремено и традиционално у настави русинског језика, књижевности и историјеФилозофски факултет Универзитета у Новом Саду – Одсек за русинистику, Нови СадНепосредно |
2 дана (10 сати); 10 бодова |
1026 | К1 | П3 |
„Аhoj! Сазнање више језика и култура Чеха”Национални савет чешке националне мањине, Бела Црква 26340, Ул. Милетићева бр. 2Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1027 | К1 | П3 |
Како да не боли глава због обавезне и препоручене педагошке документације наставника и одељењског старешине?Академија „Корак”, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1028 | К2 | П1 |
Проблемски и истраживачки оријентисана наставаОМЦ „Катедра“, Нови СадНепосредно |
3 недеље (24 сати); 24 бодова |
1029 | К3 | П4 |
Развијање способности за асертивну комуникацију у функцији сазревања личности ученика/дететаОМЦ „Катедра“, Нови СадНепосредно |
3 недеље (24 сати); 24 бодова |
1030 | К3 | П4 |
Азбука драмске игреЗавод за културу војвођанских Мађара, 24400 Сента, Поштанска 18Непосредно |
24 сати; 24 бода |
1031 | К4 | П4 |
Саткано – Свечана приредба корак по коракЗавод за културу војвођанских Мађара, 24400 Сента, Поштанска 18Непосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1032 | К3 | П3 |
Образовање на матерњем (русинском) језикуНационални савет русинске националне заједнице, Руски КрстурНепосредно |
8 сати; 8 бодова |
1033 | К4 | П4 |
„Вук или јагње?” Приступ агресији и пружање помоћи жртвама и извршиоцима насиљaУдружење организатора слободних активности 24340 Стара МоравицаНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1034 | К1 | П3 |
Коцкицe, картe, уже, падобран – учење кроз игру у школи односно у предшколској установиУдружење организатора слободних активности, 24340 Стара Моравица, Београдска бр. 10Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1035 | К3 | П3 |
Хајмо на квиз! – односно како можемо у једном маху повећати заинтересованост у разреду и понављати градиво?Удружење организатора слободних активности, 24340 Стара Моравица, Београдска бр. 10Непосредно |
2 данa (16 сати); 16 бодова |
1036 | К3 | П3 |
Где настају чуда – Педагогија искуства (Емпиријска едукација)Удружење организатора слободних активности, 24340 Стара Моравица, Београдска бр. 10Непосредно |
3 дана (24 сати); 24 бода |
1037 | К3 | П3 |
Арт терапија методом фракталног цртањаIQ Art Организација за развој креативног стваралаштва, 21000 Нови Сад, Радничка 49Непосредно |
2 дана (16 сати); 16 бодова |
1038 | K3 | П3 |
ПЛАНЕТА ЗЕМЉА ЈЕ НАШ ДОМ еколошки програмПредшколска установа – дечји вртић „Маштоленд” Радничка 18, Нови СадНепосредно |
35 сати; 35 бодова |
1039 | К1 | П1 |
МОГУЋНОСТИ ПРИМЕНЕ ВЕБ 2.0 АЛАТА У НАСТАВИУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
2 дана (16 сати); 16 бодова |
1040 | К1 | П3 |
ИЗАЗОВИ НАСТАВЕ ФИЗИЧКОГ ВАСПИТАЊА У НИЖИМ РАЗРЕДИМА ОСНОВНЕ ШКОЛЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1041 | К1 | П3 |
ЗООПЕДАГОГИЈА И ЗАШТИТА ЖИВОТНЕ СРЕДИНЕ У НИЖИМ РАЗРЕДИМА ОСНОВНЕ ШКОЛЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1042 | К1 | П1 |
ПРИМЕНА РОБОТА У ОБРАЗОВАЊУ (ОД ОБДАНИШТА ДО СРЕДЊЕ ШКОЛЕ)Универзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
8 сати; 8 бодова |
1043 | К1 | П1 |
САВРЕМЕНА (МОБИЛНА) ОБРАЗОВНА ТЕХНОЛОГИЈАУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
3 недеље (19 сати); 19 бодова |
1044 | К1 | П3 |
ЈЕЗИЧКИ ЕКСПЕРИМЕНТИ − ХЕУРИСТИЧКИ МЕТОДИ У НАСТАВИ МАТЕРЊЕГ ЈЕЗИКАУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1045 | К2 | П3 |
Педагошко-психолошко стручно усавршавање наставника и стручних сарадника у дуалном образовањуУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1046 | К2 | П3 |
МОТИВАЦИЈА И ЕМОЦИЈЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1047 | К1 | П3 |
РАЗВИЈАЊЕ КОМПЕТЕНЦИЈА УЧИТЕЉА И ВАСПИТАЧА У ОБЛАСТИ ФОРМИРАЊА ПОЧЕТНИХ МАТЕМАТИЧКИХ ПОЈМОВАУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
8 сати; 8 бодова |
1048 | К2 | П3 |
ПРВА ПОМОЋУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1049 | К1 | П1 |
ОБУЧАВАЊЕ НАСТАВНИКА ЗА КОРИШЋЕЊE ЕЛЕКТРОНСКЕ ТАБЛЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
12 сати; 12 бодова |
1050 | К1 | П3 |
РАЗВИЈАЊЕ МОТОРИЧКИХ КОМПЕТЕНЦИЈА КРОЗ ПОКРЕТНЕ ИГРЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1051 | К4 | П3 |
Значајност оснаживања позитивних ставова кроз методику у вртићуУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
8 сати; 8 бодова |
1052 | К1 | П3 |
MОГУЋНОСТИ ПРИМЕНА ПРОЈЕКТА У НАСТАВИ ЛИКОВНЕ КУЛТУРЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1053 | К2 | П3 |
НТЦ систем учења – образовне неуронаукеУдружење васпитача Војводине, Петра Драпшина 8, Нови СадНепосредно |
2 дана (16 сати); 16 бодова |
1054 | К2 | П4 |
ДАРОВИТИ УЧЕНИЦИ У ОСНОВНОЈ ШКОЛИУдружење грађана „Менса Србије”, Нови Сад, уз подршку Друштва дефектолога ВојводинеНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1055 | К2 | П4 |
Школа ромологијеУдружење „Женске студије и истраживања”, Нови Сад, Булевар војводе Степе 107Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1056 | К3 | П4 |
Програм оснаживања запослених у образовању за превенцију и заштиту деце од дигиталног насиљаУдружење грађана „Пријатељи деце општине Инђија”, Краља Петра бб, ИнђијаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1057 | К3 | П3 |
Целовита личност детета – допринос васпитача и наставника емоционалном оснаживању ученикаУдружење грађана „Пријатељи деце општине Инђија” Краља Петра бб, ИнђијаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1058 | К1 | П3 |
Jезичка култура и примена образовних стандарда и исхода у настави на румунском језикуОсновна школа „Први мај” ВладимировацНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1059 | К2 | П2 |
ГРУПНИ ПСИХОЛОШКИ РАЗВОЈ – ПРЕВЕНТИВНИ ПРОГРАМ ЗА ДЕЦУ СА РИЗИКОМ ТЕШКОЋЕ У УЧЕЊУЕУ - Војвођански едукациони центар за образовање одраслих, 24400 Сента, Арпадова 9Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1060 | К1 | П3 |
Добар наставни план – успешна наставаЕУ – Војвођански едукациони центар за образовање одраслих, 24400 Сента, Арпадова 9Непосредно |
3 недеље (24 сати); 24 бодова |
1061 | К2 | П3 |
АУТОКОРЕКТИВНА ДИДАКТИЧКА СРЕДСТВА У РАДУ СА ДЕЦОМУдружење васпитача просветних радника Словака Војводине, Бачки Петровац, Јармочна ббНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1062 | К1 | П3 |
Народна бајка – основе учења и подучавања приповедања бајкиЗавод за културу војвођанских Мађара, 24400 Сента, Поштанска 18Непосредно |
16 сати; 16 бодова |
1063 | К4 | П4 |
Емоције у школи – школа емоцијаУдружење просветних радника Мађара Северне Бачке, СуботицаНепосредно |
8 сати; 8 бодова |
1064 | К2 | П2 |
АСИСТИВНЕ ТЕХНОЛОГИЈЕ – ПОМОЋ У ОБРАЗОВАЊУ ДЕЦЕ СА СМЕТЊАМА У РАЗВОЈУ/УЧЕЊУДруштво дефектолога Војводине (Нови Сад), уз подршку Менсе Србије (Нови Сад)Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1065 | К1 | П3 |
Обука за јачање компетенција учитеља ромског језика за изборни предмет: Ромски језик са елементима националне културеВисока школа струковних студија за васпитаче „Михаило Палов“, ВршацНепосредно |
2 дана (16 сати); 16 бодова |
1066 | К3 | П2 |
Како разумети детеУдружење васпитача Новог Сада, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1067 | К3 | П3 |
У дечјим ципелама – уважавање индивидуалних потреба и карактеристика деце, као пут ка здравом одрастањуУдружење васпитача Новог Сада, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1068 | К4 | П3 |
Сарадња са родитељима деце у васпитно-образовном систему путем друштвених мрежаУдружење васпитача Новог Сада, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1069 | К1 | П3 |
Улога наставе русинског језика, књижевности и историје у формирању националне свестиФилозофски факултет Универзитета у Новом Саду – Одсек за русинистикуНепосредно |
2 дана (10 сати); 10 бодова |
1070 | К1 | П3 |
Делатност Русинског народног просветног друштва у културно-просветном и националном животу Русина у ЈугославијиФилозофски факултет Универзитета у Новом Саду – Одсек за русинистикуНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1071 | К1 | П3 |
КОМБИНОВАНА НАСТАВА – ОРГАНИЗОВАЊЕ И РЕАЛИЗАЦИЈА ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНЕ ДЕЛАТНОСТИ У КОМБИНОВАНИМ ОДЕЉЕЊИМАОсновна школа „Гоце Делчев“, ЈабукаНепосредно |
2 дана (16 сати); 16 бодова |
1072 | К1 | П3 |
КА САВРЕМЕНОЈ НАСТАВИ МАЂАРСКОГ ЈЕЗИКА И КЊИЖЕВНОСТИЦентар за методику – Нови Сад, Дунавска 3Непосредно |
2 дана (12 сати); 12 бодова |
1073 | К1 | П3 |
Нове методе и технике у писменим и усменим облицима изражавањаЦентар за методику – Нови Сад, Дунавска 3Непосредно |
2 дана (20 сати); 20 бодова |
1074 | К2 | П3 |
Иновативни приступи у светлу нових научних сазнања у васпитно-образовном раду са децомУдружење грађана НИДУС Заједно за развој деце, Београдски пут 1, 24000 СуботицаНепосредно |
24 сати , 3 пута по 8 сати. Програм се састоји од 3 модула, сваки модул је целина и у себи и траје 8 сати. (24 бодова) |
1075 | К3 | П2 |
Инклузија деце која су „другачија”Висока школа струковних студија за образовање васпитача Нови Сад, Петра Драпшина 8, 21000 Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1076 | К1 | П3 |
Савремени приступ настави књижевности и језика/граматикеФилозофски факултет ‒ Одсек за хунгарологију Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1077 | К1 | П3 |
Неговање народне традиције у предшколском васпитањуУдружење васпитача просветних радника Мађара Војводине, Мали ИђошНепосредно |
3 дана (18 сати); 18 бодова |
1078 | К1 | П3 |
Кроз исходе до успешног уџбеникаНационални савет словачке националне мањине, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1079 | К1 | П1 |
Словачки језик од традиције ка модерности 8Национални савет словачке националне мањине, Нови СадНепосредно |
12 сати; 12 бодова |
1080 | К3 | П3 |
Мотивација у функцији развоја личности ученика/детета по европским стандардимаТренинг центар за едукацију – Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1081 | К1 | П3 |
ПРАКСОМ ДО ЗЕЛЕНИЈЕ ШКОЛЕУдружење васпитача просветних радника Словака Војводине, Јармочна бб, Бачки ПетровацНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1082 | К2 | П1 |
ИНДИВИДУАЛИЗАЦИЈА ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОГ РАДА УЗ ПОМОЋ ДИГИТАЛНИХ TЕХНОЛОГИЈА (ДТ)Удружење васпитача просветних радника Словака Војводине, Јармочна бб, Бачки ПетровацНепосредно |
8 сати; 8 бодова |
1083 | К3 | П3 |
Даровитост ученикаВојвођанско веће за подршку талентованим ученицима, Соња Маринковић 24, СуботицаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1084 | К1 | П3 |
Летња Академија – едукација просветних радника на мађарском наставном језикуУдружења просветних радника Мађара Северне Бачке, СуботицаНепосредно |
24 сати; 24 бодова |
1085 | К3 | П3 |
Подстицајна средина за игру, учење и развој деце – обука кроз пример квалитетне праксе у предшколској установи која примењује холистички приступ васпитању и образовању децеПредшколска установа „Радост“, Нови БановциНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1086 | К2 | П3 |
Смањење еколошког отиска иновативним селективним моделом прикупљања батерија 5/17/5/5Удружење: ECO-FRIENDS AND ECO-HIT KIT ELECTRONIC T.D. , ПалићНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1087 | К3 | П4 |
Како настаје од разреда једна заједница? Групни процеси у школиУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1088 | К1 | П3 |
Драматичко образовање на почетку учења читања деце узраста 6-8 годинаУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1089 | К1 | П3 |
„Ако будем пуно читао научићу напамет и добићу петицу”. Корисна решења првака за нас педагогеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1090 | К1 | П3 |
„Упознај да би знао показати” – Основе одрживости развојаУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
4 дана (24 сати); 24 бодова |
1091 | К1 | П3 |
„Упознај да би знао показати” – Мађарска народна култура (као одрживи социјални модел)Удружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
4 дана (24 сати); 24 бодова |
1092 | К1 | П3 |
„Упознај да би знао показати” – Глобална неодрживост развоја (Свет у коме живимо!)Удружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
4 дана (24 сати); 24 бодова |
1093 | К1 | П3 |
Настава природних наука – Допринос унапређивању научне писменостиУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1094 | К1 | П3 |
Настава природних наука – Савремена методика наставе природних наукаУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1095 | К1 | П3 |
Настава природних наука – Oбразовањe кроз једноставнe практичнe примерe и огледeУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1096 | К1 | П3 |
Историја и хунгарологија – Пером и оружјемУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1097 | К1 | П3 |
Историја и хунгарологија – Вредности и вераУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1098 | К1 | П3 |
Историја и хунгарологија – Простор и времеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1099 | К3 | П3 |
Усавршавање разредних старешина – Социјализација младихУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1100 | К3 | П3 |
Усавршавање разредних старешина – Улога разредних старешина у развијању личности ученикаУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1101 | К3 | П2 |
Усавршавање разредних старешина – Улога одељењског старешине у савременој школиУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
3 дана (24 сати); 24 бодова |
1102 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из математике за средњошколцеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1103 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из хемијеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1104 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из матерњег језика и комуникације за 1. и 2. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1105 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из матерњег језика и комуникације за 3. и 4. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1106 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из природних наука за 5. и 6. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1107 | К1 | П3 |
Неговање мађарског језика – како унапредити усмено изражавање ученика основних школа који похађају часове неговања мађарског језикаУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1108 | К4 | П3 |
Револуција учењаУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1109 | К4 | П4 |
Превенција школске агресијеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1110 | К3 | П3 |
Да ли може да се учи учење?Удружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1111 | К4 | П3 |
Анализирање интеракције у учионици користећи видео-снимкеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1112 | К4 | П3 |
Односи школе, педагога и родитељаУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1113 | К4 | П3 |
На путу ка квалитетним образовно-васпитним установамаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1114 | К3 | П3 |
Брига о деци – задатак свих институција, одговорност сваког појединцаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1115 | К4 | П3 |
Сарадња и комуникација – кључ успеха у образовно-васпитном радуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1116 | К4 | П4 |
Каријера и радне вредностиРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1117 | К1 | П3 |
Хура историја!Регионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1118 | К4 | П4 |
Креативно решавање конфликатаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1119 | К1 | П3 |
Климатске промене и њихов утицај на природу и друштвоРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1120 | К2 | П3 |
Подстицање дечјег стваралаштва кроз старе занатеРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1121 | К2 | П3 |
Музичка НоталицаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1122 | К4 | П1 |
Унапређење наставног рада коришћењем рачунарске апликације „Облак”Регионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1123 | К3 | П3 |
Неговање талената на школским часовима и ван школеРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1124 | К4 | П2 |
Дете са говорно-језичким поремећајима у предшколској установи и у основној школиРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1125 | К3 | П3 |
Иновативност и креативност у средњошколској наставиРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1126 | К3 | П2 |
На путу прихватања – прихватање децe са сметњама у развоју у предшколској установи, школи и у свакодневном животуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1127 | К3 | П4 |
Иновативне методе развијања личности децеРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1128 | К3 | П3 |
„КАЖИ МИ, КАЖИ, ОГЛЕДАЛЦЕ МОЈЕ!” – анализа приповедака из перспективе симболике народне уметности у односу на различита животна добаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
2 дана (16 сати); 16 бодова |
1129 | К2 | П3 |
Дрво израсло до неба у чаробном свету бајки – корелативна обрада бајкиРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1130 | К1 | П3 |
Примена иновативних метода у анализи и обради приповетки из наставног програма нижих одељења основне школеРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
2 дана (16 сати); 16 бодова |
1131 | К4 | П3 |
Од развојног плана школе преко пројекта ка стварању подстицајне средине за учење и развојРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1132 | К4 | П3 |
Ти и ја смо ми – међународна просветна сарадњаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1133 | К1 | П1 |
Примена иновативних комуникацијских технологијаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1134 | К4 | П4 |
Родитељи и просветни радници – партнери у унапређивању васпитно-образовног процесаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1135 | К4 | П3 |
Лепа реч – комуникација у служби васпитањаРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1136 | К3 | П4 |
Подршка злостављаном дететуРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1137 | К3 | П3 |
ДЕЦА 21. ВЕКА – ИЗАЗОВИ У ОБРАЗОВАЊУРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1138 | К3 | П3 |
УНАПРЕЂИВАЊЕ ВАСПИТНОГ РАДА У ШКОЛИЕУ - Војвођански едукациони центар за образовање одраслих, 24400 Сента, Арпадова 9Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1139 | К2 | П3 |
ЈАЧАЊЕ ПИСА КОМПЕТЕНЦИЈА - PISA ТЕСТОВИЕУ - Војвођански едукациони центар за образовање одраслих, 24400 Сента, Арпадова 9Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1140 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из биологије за 7. и 8. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1141 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из еколошког образовања за 1,2,3, и 4. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1142 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из мађарског језика и књижевности за 5. и 6. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1143 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из биологије за средњошколцеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1144 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из мађарског језика и књижевности за 7. и 8. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1145 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из мађарског језика и књижевности за средњошколцеУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1146 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из математике за 1, 2, 3, и 4. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1147 | К2 | П3 |
Припремање педагога за примену уџбеника нове генерације из математике за 5, 6, 7, и 8. разредУдружење просветних радника Мађара у Војводини; Ћирпанова 54, Нови СадНепосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1148 | К1 | П1 |
КОРИШЋЕЊЕ МУЗИЧКИХ ПРОГРАМА КАО ОЛАКШАВАЊЕ У ПРИПРЕМИ И РАДУ КОД ВАСПИТАЧА,УЧИТЕЉА И НАСТАВНИКА МУЗИЧКЕ КУЛТУРЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1149 | К1 | П2 |
Деца са посебним потребама на прагу учења читањаУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |
1150 | К1 | П3 |
ИНТЕРАКТИВНА МАТЕМАТИКА – ПРИМЕНА ИГАРА У НАСТАВИ МАТЕМАТИКЕУниверзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11Непосредно |
1 дан (8 сати); 8 бодова |