# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | K | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
652 |
Oд питања до сазнања – пројектно планирање кроз драмско-истраживачко питањеЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
653 |
Вежботека – моторички и превентивни програми у васпитно-образовном радуСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
654 |
Више од игре – драмски метод и драмске технике у раду са децомЦентар за драмски метод ИнДрамаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
655 |
Дете у саобраћајуПредшколска установа ГимназионНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
656 |
Од гласа до словаУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
657 |
Од игре до музичке композицијеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
658 |
Песма као играчка и дидактичко средствоПУ Добра вилаНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
659 |
Примена web 2.00 алата у образовањуПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
660 |
Припрема деце за јавни наступKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
661 |
Припремни предшколски програм – од Основа програма до реализацијеПУ ВрачарНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
662 |
Растимо уз плесДечија плесна асоцијацијаНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
663 |
ТИМСКИ РАД У ПРОЦЕСУ ПЛАНИРАЊАПУ ВрачарНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
664 |
„Музички албум одрастања и сазнавања”ОМШ Јосип Славенски Нови СадНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
665 |
Васпитно-образовна пракса индивидуализованог учења и учења деце у малим групамаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
666 |
ДЕТЕ У ПРОГРАМУ И ГОВОРНИМ РАЗМЕНАМАУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
667 |
ДОКУМЕНТОВАЊЕ КАО ПОДРШКА УЧЕЊУПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
668 |
Игра као центар предшколског курикулумаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
669 |
Индивидуализација кроз интегрисано учењеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
670 |
Књижевност за децу у дечјем вртићу – увод у истраживачку пустоловинуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
671 |
Камишибаи и његове могућности у раду с децом предшколског узрастаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
672 |
Компас за учењеПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
673 |
Кроз музику и игру до логичко-математичких сазнањаСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
674 |
Лутка у јаслицамаУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2 бодова: 10 |
||
675 |
Мала ликовна трилогијаУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
676 |
Математика у вртићуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
677 |
Моја Србија – Упознавање деце са природно-географским и друштвеним одликама СрбијеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
678 |
Музика и покрет – корелација активности музичког и физичког васпитањаПредшколска установаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
679 |
Откривање дигиталног – Креативна и одговорна примена дигиталне технологије у вртићу IЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 32 |
||
680 |
Подршка развоју критичког мишљења на раном узрасту Модул 1ЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
681 |
Подстицајно окружење у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
682 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
683 |
Позориште за најмлађеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
684 |
Пројекти у предшколској установиПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
685 |
Развој естетске осетљивости и културе говора код деце предшколског узрастаЦентар знања и уметности ДидАртНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
686 |
Реализација програмских садржаја у вртићу кроз Монтесори методМонтесори друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
687 |
Старе приче у новом руху – приповедање прича за децу 21. векаПријатељи деце ЧукарицеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
688 |
Традиционалне игре и играчке у 21. векуУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
689 |
Учење у пројектном приступуПредшколска установа Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
690 |
Учење уз нове медијеПредшколска установа Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
691 |
„Кофер сенки” Радно игровно средство у функцији стваралаштва у васпитно-образовном процесуУдружење васпитача болничких група СрбијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
692 |
„Са Пепељугом око света – Пројектно планирање у вртићу”Предшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
693 |
„Учимо једни од других – хоризонтално учење”Удружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
694 |
Асоцијативно учење у функцији унапређивања еколошке свести у раду васпитачаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
695 |
Васпитање предшколског детета – подршка развијању и култивисању социоемоционалних вештинаПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
696 |
Вежбајмо сваки данУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
697 |
Вртић као сигурна база: познавати дете и познавати развојСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
698 |
Вртић као сигурна база: технике јачања квалитета бриге о дециЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
699 |
Да у вртићу свако учи радосно и лакоОбразовање плусНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
700 |
Даровито дете у вртићу – препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
701 |
Дете у животно-практичној ситуацији у вртићуПУ Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
702 |
Дете у лавиринту осећањаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
703 |
Дечија књижевност – подстицај развоја емоционалне стабилности и социјалних вештина децеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
704 |
Дечији цртеж и интеграција ликовних садржаја у функцији целокупног развоја дететаПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
705 |
ДРАМСКЕ ИГРЕ – ПОДРШКА ПОСЕБНОСТИ И РАЗЛИЧИТОСТИKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
706 |
Живети различитост у вртићуЦИП-Центар за интерактивну педагогијуЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 28 |
||
707 |
Заједничке моторичке активности деце и родитеља у предшколској установиПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
708 |
Заједно у адаптацијиПредшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
709 |
Игралица причалица/забавне игре и активности за развој говора – модул 2Савез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
710 |
ИГРОМ ДО ПИСАЊА – Интегрисани приступ у функцији развоја фине моторикеСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
711 |
Индивидуализација и подстицај говорног развоја код деце предшколског узрастаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
712 |
Индивидуални приступ и индивидуализација у процесу прилагођавања детета на вртићСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
713 |
Ка објективности посматрањаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
714 |
КРЕТАЊЕ ДЕЦЕ У ПРОСТОРУ – ОСВРНИ СЕ, ПОКРЕНИ СЕУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
715 |
Ликовне активности у функцији развоја деце предшколског узрастаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
3 бодова: 16 |
||
716 |
МАЛИ ОТВОРЕНИ ПРОГРАМ – РАЗВОЈ ПОТЕНЦИЈАЛА ДЕЦЕ РАНОГ УЗРАСТАУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
717 |
Моја васпитна група је посебна (документовање дечјег развоја и напредовања у функцији програмирања рада васпитне групе)Центар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
718 |
Наш вртић гради добре односе – подршка развоју на темељу грађења односаПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
719 |
Неговање вредности у међуљудским односимаЦентар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
720 |
НТЦ систем учења – развој укупних способности дететаУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
721 |
Од сазнања до самопоштовања – социјална средина и начини подстицања самопоштовања деце предшколског узрастаПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
722 |
Организовање подршке за празвијање талената деце предшколског узрастаПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
723 |
Партиципација у вртићу – од учествовања до (су)деловањаВисока школа струковних студија за васпитаче Михаило Палов, ВршацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
724 |
Перцептивне вештине као подршка дечјем развојуСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
725 |
Плесом до здравог тела и духа (дидактичко-методичке могућности плесних активности у функцији унапређивања васпитно-образовног рада са децом предшколског узраста)Предшколска установа ЦрвенкапаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
726 |
Подршка дечјем развоју – тешкоће као изазовСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
727 |
Подстицање дечјег развоја – добар старт раном интервенцијомУдружење васпитача Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
728 |
Подстицање дечјег самопоштовања путем кооперативне комуникацијеПредшколска установа - дечји вртић МаштолендНепосредно |
дана:
3 бодова: 21 |
||
729 |
Подстицање креативног мишљењаЗдраво да стеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
730 |
Позитивна дисциплина у вртићуЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
731 |
Помози ми да урадим сам, Унапређење квалитета дечјег учења и развоја путем ручно израђених дидактичких материјалаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
732 |
Праћење и документовање као подршка учешћу деце у програмуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
733 |
Практично делатне активности у функцији интелектуалног развоја мале децеДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
734 |
Превенција агресије и насиља у раном узрастуИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
735 |
Предшколско дете јасленог узраста и класична музикаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
736 |
Примена основа програма Ређо Емилија у вртићуУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
737 |
Примена принципа Валдорф педагогије у раду са децом предшколског узрастаОбразовање плусНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
738 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
739 |
Пројектни приступ учењу у функцији остваривања принципа интегрисаног и кооперативног учења у васпитној групиЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
740 |
Процена дечјег развојног статуса – потреба и додатна подршкаВШССВПИ - СирмијумНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
741 |
Рад са родитељима – едукативне радионицеДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
742 |
Рани моторички развој као детерминанта интелектуалног развоја и припреме деце за полазак у школуУчитељски факултет, БеоградНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
743 |
Рано препознавање поремећаја говора и социо-емоционално развоја деце у јаслама и вртићима и практични приступи у радуSavez udrženja medicinskih sestara predškolskih ustanova SrbijeНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
744 |
Спортико Змај – јасле, подстицајне и превентивне моторичке активности деце јасленог узрастаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
745 |
Спортико Змај – примена моторичких активности са циљем оптимизације развоја деце вртићког узрастаПредшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
746 |
Срећан мозак боље учи – програм за развој емоционалних и социјалних вештинаЕдукативни центар ПОЗИТИВНА ДИСЦИПЛИНАНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
747 |
То сам ја – нека се зна, различити облици извештавања родитеља о развоју и напредовању децеПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
748 |
Уметничка дела у дечијем светуУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
749 |
Ја могу – корак напред – Музичке активности и визуелне картице у функцији подстицања развоја деце са сметњама у развојуПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
750 |
„Ја полазим у школу – индивидуализација програма припреме детета за полазак у школу”Предшколска установа Наша радостНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
751 |
„Јачање компетенција васпитача за подстицање социјалног развоја деце”Предшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
752 |
„Значај дечје игре и материјала за игру”Центар за неформално образовање Други коракНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
753 |
„Изговор без муке„ – сарадња васпитач –родитељ – логопед у функцији побољшања изговора гласова код децеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
754 |
Израда дидактичких средстава и играчака за подстицање сензомоторног развоја деце предшколског узраста – Примери добре праксе Сензомоторни зидРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
755 |
„Кад се лутка у сцену утка”САВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
756 |
„Мој програм је добар” – стратегије у планирању садржаја, активности и окружења које подржавају односе и добробит за детеУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
757 |
„Певајмо и плешимо у ритму детињства”САВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
758 |
„Предшколско дете и класична музика”Предшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
759 |
„Разуми ме, подржи ме – упознај мој темперамент”Удружење васпитача Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
760 |
„Шах је права чаролија”Предшколска установа " 11. април "Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
761 |
Заједно у одрастању – сарадња са породицомПУ БАМБИНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
762 |
Вођење Е-документације у предшколским установамаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
763 |
Вртић као сигурна база: кућне посете као облик сарадње породице и вртићаЦентар за подршку раном развоју и породичним односима "Хармонија"Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
764 |
Вртић као центар добре комуникацијеУдружење медицинских сестара предшколских установа подунавско-браничевског регионаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
765 |
ИЗАЗОВИ РОДИТЕЉСТВА – обука медицинских сестара-васпитача, васпитача и стручних сарадника у предшколским установама за рад са родитељимаПредшколска установа Јелица Станивуковић ШиљаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
766 |
Комуникацијске вештине васпитача, стручних сарадника и сарадника у функцији унапређивања етоса у предшколској установиПредшколска установа ЛептирићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
767 |
Кућа пријатељства – породица у вртићуУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
768 |
Мало ја – мало ти – сарадничка брига о детету.ПУ ПолетарацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
769 |
Наше јасле и вртић као место за опуштање – антистрес програм за децу и одраслеПредшколска установа ЧукарицаНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
770 |
Невербална и вербална комуникација на раном узрастуПредшколска установа Радост, ЧајетинаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
771 |
Породица и вртић – сарадња са породицомПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
772 |
Прилика за свако дете – развијање различитих програма предшколског васпитања и образовањаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
773 |
Професионална комуникација и вештине комуницирања у отклањању социјалних конфликатаПУ ВрачарНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
774 |
Родитељи као партнери у васпитно-образовном радуПредшколска установа Вељко ВлаховићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
775 |
Системски приступ у сарадњи са родитељимаПредшколска установа Милка ДиманићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
776 |
Снага је у намаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
777 |
Тимски рад на примеру еколошких пројеката у вртићуУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
778 |
Унапређивање добрих модела у комуникацијиВисока школа струковних студија за образовање васпитача Нови СадНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
779 |
Успешна комуникација са децом – услов за развој пожељног понашања дететаУДРУЖЕЊЕ МЕДИЦИНСКИХ СЕСТАРА ПРЕДШКОЛСКЕ УСТАНОВЕ НОВИ САДНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
780 |
„Да ли нам медијација заиста помаже”Предшколска установа Вељко ВлаховићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
781 |
Ефикасна комуникација у предшколској установиСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |