васпитни рад
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | K | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 7 |
Јачање професионалне улоге психолога у школиДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 8 |
Емоционални аспекти мотивације за школско учењеОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 9 |
Наставним методама до безбедног ученика у саобраћајуTehnicka škola GSPНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 10 |
Нове улоге наставника у школи која учи – међународни стандарди и национални оквириМедицинска школа БеоградНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 11 |
Успешно управљање одељењем – принципи и примери добре праксеСтеван Сремац, БеоградНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 12 |
(Не)видљиво васпитање – углед, атмосфера и идентитет школе у функцији васпитања ученикаУдружење за подршку васпитању и образовању ОДСТАР, ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 13 |
Безбедност деце на интернету у сарадњи са родитељимаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 14 |
ВАСПИТНИ ПРОБЛЕМИ УЧЕНИКА И КАКО ИХ ПРЕВАЗИЋИДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 15 |
ВЕШТИНЕ ЗА АДОЛЕСЦЕНЦИЈУ – превенција злоупотребе психоактивних супстанци и ризичног понашања младихЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 16 |
Вештине, знања и технике превенције и смањења родно заснованог насилничког и дискриминаторног понашања у школској срединиЦентар за популационе политике и одрживи развојНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 17 |
Вршњачко насиље и шта са њим?Центар за младе ФАКТА ЕДУКАНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 18 |
Вршњачко насиље – „Боље спречити...”Мрежа професионалаца Србије СПОНЕНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 19 |
Да нам школа буде сигурнаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 20 |
Да у школи другарство не боли – програм превенције вршњачког насиљаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 21 |
Дечији страхови као инхибитори напредовања у развоју и учењуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 22 |
Дечији цртеж – инструмент правилног раста, развоја и напредовањаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 23 |
Дискриминација у образовању – препознавање, поступање и заштитаУдружење грађанки FemPlatzНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
| 24 |
Драмско васпитање у превенцији вршањчког насиљаВисока школа струковних студија за васпитаче у КрушевцуНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
| 25 |
ЕТИКЕТИРАЊЕ КАО ОБЛИК ДИСКРИМИНАЦИЈЕ У УЧИОНИЦИРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 26 |
Ефикасно дисциплиновање – између жеља и могућностиУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 27 |
Ефикасно дисциплиновање – приступи и техникеУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 28 |
Заштита жена и деце од насиља у породичном контексту – улога образовнo-васпитних установаАутономни женски центарНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
| 29 |
Изградња културе једнаких права, могућности и одговорности, кроз образовно-васпитни процесОбразовање плусНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 30 |
Индикатори остварености права детета у образовнoм систему (разумевање и примена)Ужички центар за права дететаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 31 |
Како помоћи ученицима с проблемима у понашањуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 32 |
Каријерно вођење и саветовање (КВиС) – од школе до послаЦентар ИнвентиваНепосредно |
дана:
3 бодова: 18 |
||
| 33 |
Каријерно вођење и саветовање као механизам за спречавање осипања ученикаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 34 |
Каријерно вођење и саветовање у средњим школама – основна обукаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 35 |
Каријерно вођење и саветовање у средњој школиFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 36 |
Каријерно информисање ученика и европски Europass алати за представљање вештина и знањаFondacija TempusЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 12 |
||
| 37 |
Контрола љутње – едукативне радионице за ученикеЦЕПОРА - Центар за позитиван развој деце и омладинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 38 |
Корак даље ка свеобухватним и квалитетним услугама каријерног вођења и саветовања у средњим школамаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 39 |
Методологија и садржаји рада на часовима одељењске заједнице/одељењског старешине: шта, како и зашто?Друштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 40 |
Мој ученик – потенцијална жртва, починилац или посматрач насиљаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 41 |
НАГРАДА И КАЗНА – ПЕДАГОШКИ ИЗБОР ИЛИ НУЖНОСТУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 42 |
Напредовање ученика – резултат тимског радаУдружење ЕдупрофНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 43 |
Насиље у школи – примети и пријавиОШ Бранко ПешићНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 44 |
Наставник и ученик у процесу каријерног вођења и саветовањаХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 45 |
Наставник као кључни фактор успешне наставеУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 46 |
Наставник као креатор климе у одељењуИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 47 |
Начини заштите младих од опасности и злостављања на интернетуУдружење прфесора информатике СрбијеЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 30 |
||
| 48 |
Ни црно ни бело – програм за рад са децом/младима, против предрасуда, за толеранцију и интеркултуралностЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 49 |
Обука наставника за рад са проблематичном децомДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 50 |
Обука наставника за решавање дисциплинских проблема у наставиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
| 51 |
Одељењске заједнице и инструменти за рад одељењског старешинеОШ Гаврило ПринципНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 52 |
Одељењски старешина – носилац остваривања васпитне улоге у савременој школиОШ Краљ Петар ПрвиНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 53 |
Одељенски старешина у савременој школиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 54 |
Основе медијске писмености у образовањуХАБИТУС Центар за психолошки и каријерни развојНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 55 |
Основе рада на заштити од насиља, злостављања и занемаривањаЗаједница која учи СазнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 56 |
Планирање превенције и ефективно/ефикасно реаговање на насиље у образовно-васпитним и васпитно-образовним установамаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 57 |
Подршка детету/ученику у кризним ситуацијамаЦентар за превенцију девијантног понашања код младих "Таргет"Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 58 |
Подршка наставницима и ученицима у превенцији насиљаИмам идејуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 59 |
Подршка ученицима са проблемима у школи и у дому ученика и њиховим родитељимаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 60 |
Попуштајући васпитни стил – краткорочни и дугорочни ефектиУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 61 |
Потребе деце и ученика и како их задовољити – ресурси школе и предшколске установеШкола за основно и средње образовање Антон СкалаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 62 |
Права детета у образовањуУжички центар за права дететаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 63 |
Превентивна улога појачаног васпитног рада и његова повезаност са васпитним мерамаOsnovna skola Kralj Petar IНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 64 |
Превентивне активности у установи – стоп дискриминацијиОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 65 |
Превенција дискриминације и насиља у образовном систему (Од предрасуда и стереотипа до дискриминације и насиља)Ужички центар за права дететаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 66 |
Превенција прекомерне употребе и зависности од савремених технологијаМрежа професионалаца Србије СПОНЕНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 67 |
Превенција проблема понашања кроз оснаживање позитивног развоја ученикаЦЕПОРА - Центар за позитиван развој деце и омладинеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 68 |
Претпоставке успешне наставеЦентар за примењену педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 69 |
Примена акционих и експресивних техника у педагошком раду у циљу превенције, подизању нивоа свести и умањивању штетних последица вршњачког насиљаTренинг центар КОЦЕВСКИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 70 |
Припрема ученика за тржиште рада – самопроцена вештина и представљање послодавцимаFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 71 |
Програм подршке одељењском старешиниРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
| 72 |
Програм позитивног понашања у школиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 73 |
Професионална оријентација на преласку у средњу школуЦентар ИнвентиваНепосредно |
дана:
3 бодова: 17 |
||
| 74 |
Психичко и социјално вршњачко насиље: препознавање, интервенција и превенцијаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 75 |
Развијање самопоуздања као подстицаја квалитетних интерперсоналних односа код деце/ученика у предшколској установи и основној школиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 76 |
Развијање социјалних вештина у школиKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 77 |
РОДНО ЗАСНОВАНО НАСИЉЕ У ОБРАЗОВНО-ВАСПИТНОЈ УСТАНОВИОаза СигурностиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 78 |
Рука помоћи и подршкеСредња школе 22.октобар, ЖабаљНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 79 |
Свако дете је важно – подршка ромској деци за успешно школовањеЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 80 |
СИДРО – прва помоћ и подршка детету и младој особи у кризиФакултет педагошких наука Универзитета у КрагујевцуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 81 |
Социјална компетентност као претпоставка успешне социјализације ученикаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 82 |
Стереотипи и предрасуде, шта и како са њима?Центар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 83 |
Улога савремених медија у дигиталном насиљу и физичком здрављу ученикаУдружење физичара ОМЕГА, НишНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 84 |
УЛОГА, ЗАДАЦИ И ЗНАЧАЈ ОДЕЉЕЊСКОГ СТАРЕШИНЕ У ВАСПИТНО-ОБРАЗОВНОМ РАДУKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 85 |
УМЕЋЕ ОДРАСТАЊА – оснаживање наставника и васпитача за васпитни и превентивни рад са адолесцентимаУдружење грађана ТИМ ПСИХОКОДНепосредно |
дана:
3 бодова: 22 |
||
| 86 |
Унапређење емоционалних компетенција децеПсихолошки центар за саветовање, едукацију и истраживање - СЕЛФНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 87 |
Унапређење квалитета активности каријерног вођења кроз ефикасно планирање рада школског тима за каријерно вођење и саветовање/професионалну оријентацијуFondacija TempusНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 88 |
Унапређење компетенција наставника и стручних сарадника за спровођење активности каријерног вођења и саветовањаFondacija TempusЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 18 |
||
| 89 |
УСМЕРАВАЊЕ ONLINE АКТИВНОСТИ УЧЕНИКАФилозофски факултет у НишуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 90 |
Утицај школе на подизање васпитне функције породицеOŠ Filip FilipovićНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 91 |
Koмуникација и изградња социјалних односа између актера образовног процесаДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 92 |
Ја и други – вештине комуникације у процесу васпитања и образовањаВисока школа струковних студија за образовање васпитача ПиротНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
| 93 |
ЈЕДНОСТАВНО, ИЗВИЂАШТВОTренинг центар КОЦЕВСКИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 94 |
Адекватност у комуникацији у образовно васпитном радуЦентар за унапређење наставе АбакусЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 24 |
||
| 95 |
АЛТЕРНАТИВА НАСИЉУДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 96 |
Асертивном комуникацијом до успехаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 97 |
Безбедност деце и младих на интернетуNIT SolutionsЕлектронски |
недеља:
2 бодова: 14 |
||
| 98 |
Боља сарадња – безбедније школско окружењеЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 99 |
Вештина владања собом – асертивна комуникацијаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 100 |
Вештина комуникације између ученика и наставника као предуслов напредовања ученикаЦентар за медијацију,детекцију лагања и невербалну комуникацијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 101 |
Вештине грађења односа са децом и родитељимаUdruženje za decu, mlade i porodicu Majndful centarНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 102 |
Водич за препознавање и управљање емоцијамаПета београдска гимназијаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 103 |
Да друг другу буде друг – одељење као тим за превенцију вршњачког насиља, кроз теорију и праксуСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 104 |
Да ли ми мој говор тела помаже или одмаже? – невербална комуникација у функцији васпитно-образовног процеса и сарадњеУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 105 |
Добра сарадња са родитељима = добро деци + добро нама + добро њимаОбразовање плусНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 106 |
Ефикасним реаговањем до успешнијег решавања и превазилажења кризних ситуацијаУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 107 |
Заједничким снагама до школе као демократске заједницеЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 108 |
Изградња добрих односа као фактор превенције насиља у одељењу /групиДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 109 |
Имамо конфликт не желимо проблемУдружење васпитача болничких група СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 110 |
Интернет – примамљив и опасанДруштво наставника техничког образовања СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 111 |
Интерперсонална медијација – превенција и решавање сукоба у колективуЦентар за конструктивно решавање сукоба СрбијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 14 |
||
| 112 |
Како до успешне сарадње са родитељимаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 113 |
Како са насиљем и васпитним проблемима у школиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 114 |
Како у конфликтним ситуацијама са ученицима, колегама и родитељимаДруштво учитеља општина Велико Градиште и ГолубацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 115 |
Комуникација у ћорсокаку као потенцијални безбедносни ризик – како избећи и разрешити конфликт на конструктиван начинУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 116 |
КОМУНИКАЦИЈОМ ДО УСПЕШНЕ САРАДЊЕ У ШКОЛИKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 117 |
Комуникацијске вештине у школи – прихватање различитости и превазилажење конфликатаВисока школа за пословну економију и предузетништвоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 118 |
Конфликти између наставника и родитеља и стратегије решавањаOсновна школа Бранислав НушићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 119 |
Корак напред у сарадњи одељењског старешине и родитељаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 120 |
Медијација као метод превенције и решавања сукоба у школиЦентар за медијацију,детекцију лагања и невербалну комуникацијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 121 |
Ми и они другиГрупа 484Непосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 122 |
Ми и Они: проблеми у сарадњи наставника, родитеља и ученика и начини за њихово превазилажењеУдружење за подршку васпитању и образовању ОДСТАР, ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 123 |
Моје потребе су моја одговорност – асертивна комуникацијаПУ ПолетарацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 124 |
Могућности за унапређивање сарадње и тимског рада у установиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 125 |
Наставник на делу у превенцији вршњачког насиља и креирању позитивне школске климеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 126 |
Не можеш све сам! – Како изградити унутрашњу и спољашњу мрежу подршке наставнику и ученику који има проблемУдружење за подршку васпитању и образовању ОДСТАР, ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 127 |
Ненасилна комуникацијаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 128 |
Ненасилно алтернативно решавање конфликтних ситуација или сукоба кроз развој верштина комуникације и преговарањаЦентар за усавршавање радника у просвети ГаудеамусНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
| 129 |
Обука наставника за рад са проблематичним родитељимаДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 130 |
ОСЕЋАТИ СЕ ДОБРО У СВОЈОЈ ПРОФЕСИОНАЛНОЈ УЛОЗИ – СНАГЕ И РЕСУРСИ ЗА ВЕЋЕ ЗАДОВОЉСТВО ПОСЛОМУдружење васпитача ВојводинеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 131 |
Оснаживање младих кроз школску/вршњачку медијацију – базичниЦентар ИнвентиваНепосредно |
дана:
3 бодова: 18 |
||
| 132 |
Оснаживање наставника и васпитача за препознавање дискриминације и упознавање са механизмима заштите од дискриминацијеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 133 |
Педагошки саветодавни рад васпитача и стручних сарадника у функцији оснаживања сопствених капацитетаВисока школа струковних студија за образовање васпитача Нови СадНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 134 |
Подршка образовно-васпитним установама за квалитетнију заштиту деце од насиља, злостављања и занемаривањаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 135 |
Позитивна дисциплина у вртићу, школи и породициУдружење за подстицање дечијег развоја Велики мали светНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 136 |
Превенција и инклузија кроз форум-театарОШ Милутин и Драгиња ТодоровићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 137 |
Превенција насиља и злостављања деце путем ИКТ-аЦентар за превенцију девијантног понашања код младих "Таргет"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 138 |
Професионализација одељењских старешина у сарадњи са родитељимаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 139 |
Рад са тешким родитељимаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 140 |
Развој самопоуздања и вештина комуникацијеПета београдска гимназијаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 141 |
Решавање конфликта путем педагошке комуникације – технике за боље бављење собом, другима и међусобним односима у конфликтимаОтворена просветна иницијативаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 142 |
Решавање проблема у школи медијацијом и конструктивном комуникацијомРегионални центар за стручно усавршавање КњажевацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 143 |
Родитељ – сарадник у превенцији, препознавању, откривању и сузбијању насиља и дискриминације у васпитно-образовним и образовно-васпитним установамаЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 144 |
Са стресом је лако ако знаш какоРегионални центар за професионални развој запослених у образовању КањижаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 145 |
Саветодавни разговор – примена у васпитном раду са адолесцентима и родитељимаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 146 |
Савладавање меких вештина у релацији наставник – ученик – родитељ унутар установаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 147 |
Сарадња васпитно-образовне установе са породицом у превенцији вршњачког насиљаСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 148 |
Сви наши идентитетиЦентар за етику, право и примењену филозофију (ЦЕЛАП)Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 149 |
Стрес у школи – превазилажење, променаРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 150 |
Тимски рад и сарадња наставника у функцији осигурања квалитета рада установеЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 151 |
У борби против насиља учествујемо сви – родитељи и миНаставничко удружење - ЉигНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 152 |
УМЕТНОСТ ВАСПИТАЊА – КЉУЧ УСПЕХА У ОБРАЗОВАЊУ И САРАДЊИ СА РОДИТЕЉИМАУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 153 |
Унапређивање сарадње са родитељима – родитељ као партнер и ресурс у образовно-васпитном процесуДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 154 |
Управљање емоцијама – јачање личне одговорности у спречавању и превазилажењу конфликатаЦентар за стручно усавршавање КрушевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 155 |
Управљање професионалним стресом у функцији развоја вештина комуникације наставника и стручних сарадникаЦентар за унапређивање и заштиту психичког здрављаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 156 |
Управљање тимовимаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 40 |
||
| 157 |
Усавршавање комуникацијске компетентности: комуникација са ученицима, колегама и родитељимаИнститут за педагошка истраживањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 158 |
Утицај особина личности и понашања васпитача и наставника на стварање и одржавање толерантне средине за учење и развој дететаУдружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 159 |
УЧИОНИЦА ДОБРЕ ВОЉЕ (УДВ) – Школски програм за конструктивно решавање сукобаУдружење Група МостНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 160 |
Форум театар као техника превазилажења предрасуда и стереотипа у раду са младимаДом ученика средње ПТТ школеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 161 |
Хумана школа – школа као животна заједницаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 162 |
Школа и породица партнери у превенцији вршњачког насиљаДруштво учитеља КрушевцаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 163 |
Школа отворена родитељима 2 – ефикасном комуникацијом са родитељима до боље сарадњеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 164 |
Школа – добро место за рад: процена ризика и деловање против стреса на радном местуСиндикат образовања СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 165 |
Школа – добро место за рад: радно-правни положај, права и обавезе запослених у образовањуСиндикат образовања СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 166 |
Школа – добро место за рад: Родна равноправност у образовању и разлози за акцијуСиндикат образовања СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 167 |
Школска медијација у мултиетничким и мултикултуралним срединамаНансен дијалог центар СрбијаНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 168 |
„Комуникација без насиља – добра размена”Предшколска установа РаковицаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 169 |
„КОМУНИКАЦИЈА – НАЈБОЉА ИНФОРМАЦИЈА” – развој комуникацијских компетенција у педагошкој праксиVisoka škola za komunikacijeНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 170 |
„Умеће комуникације 2 – комуникацијске вештине у пракси” (2. део)Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОДНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 171 |
„Умеће комуникације – како да говоримо и слушамо да би ученици желели да нас чују и да разговарају са нама” (1. део)Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОДНепосредно |
дана:
3 бодова: 20 |
||
| 1151 |
Комуникацијске вештине наставника – тимски рад и међупредметна сарадњаДевета гимназија Михаило Петровић АласНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |