# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | K | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
221 |
Кључни појмови као инструмент за остваривање исхода учења у настави предмета ИсторијаАгенција за едукацију и маркетинг ДугаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
222 |
КРИТИЧКО МИШЉЕЊЕ И КРЕАТИВНОСТ У НАСТАВИ ФИЛОЗОФИЈЕСрпско филозофско друштвоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
223 |
Медијска писменост – како оспособити ученике да препознају манипулисање путем савремених и класичних медијаZaštita potrošačaНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
224 |
Настава модерне историје југоисточне Европе – оспособљавање наставника за мултиперспективни приступ настави историјеУдружење за друштвену историју - EuroclioНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
225 |
Нова историографска истраживања и настава историје. Методички приступЦентар за усавршавање наставника и образовање током читавог живота Филозофског факултета у Новом СадуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
226 |
Учење о ратовима 90-тих на простору бивше ЈугославијеУдружење за друштвену историју - EuroclioНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
227 |
Креативна медијска учионица – читање медија – разумевање информација – медијско – информационо описмењавањеНовосадска новинарска школаНепосредно |
дана:
2 бодова: 10 |
||
228 |
МУЗЕЈ ШКОЛЕ У РЕДОВНОЈ И ИЗБОРНОЈ НАСТАВИОсновна школа „Старина Новак”Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
229 |
Учити о ХолокаустуГрупа 484Непосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
230 |
Филм и филмска анимација као иновативно дидактичко средство у курикулумуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
231 |
Трговина људима (децом) – превенција и едукацијаАСТРА - Акција против трговине људимаНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
232 |
„Говор као простор мишљења и деловања – Реторичке основе комуникативне заједнице”Гимназија Светозар МарковићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |