# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | K | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
343 |
Активно оријентисана настава математикеОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 30 |
||
344 |
ДО ФУНКЦИОНАЛНИХ ЗНАЊА РАЗВИЈАЊЕМ МАТЕМАТИЧКИХ КОМПЕТЕНЦИЈАКреативна педагогијаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
345 |
Државни семинар о настави математике и рачунарства Друштва математичара СрбијеДруштво математичара СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
346 |
Задаци у настави математике и њихова улога у формирању математичког мишљењаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
347 |
Израда тестова и других облика провере знања из математикеМатематички факултет Универзитета у БеоградуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
348 |
Интерактивна графика у математици и сродним наукамаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
349 |
Интеракцијом ученика и наставника до сложенијих захтева у математициОсновна школа 20. октобарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
350 |
Креирање наставних материјала за интерактивну наставуУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
351 |
Математика у малом…Савез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
352 |
Методичка радионицаПодружница математичара ВаљевоНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
353 |
МОТИВИСАЊЕ И РАЗВИЈАЊЕ ИНТЕРЕСОВАЊА ЗА УЧЕЊЕ МАТЕМАТИКЕМатематичко друштво АРХИМЕДЕСНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
354 |
Најчешћи принципи у решавању алгебарских, комбинаторних и логичко-комбинаторних проблема на математичким такмичењимаДруштво математичара Србије подружница НишНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
355 |
Настава математике са употребом информационо-комуникационих технологијаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 30 |
||
356 |
Нека занимљива питања у реализацији наставе математикеЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
357 |
Новосадски математички семинарДруштво математичара Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
358 |
Подршка ученику кроз индивидуализацију и пројектни рад у настави математикеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
359 |
Примена GeoGebrе у настави математике у основним и средњим школамаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
360 |
Примена општих стандарда постигнућа у планирању, реализацији и вредновању исхода наставе математике у средњој школиОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 30 |
||
361 |
Програмски пакет LaTeX за припрему наставних материјала из математикеУниверзитет МетрополитанНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
362 |
Унапређивање наставе математике у основним школамаЕкономско трговинска школаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
363 |
Унапређивање наставе математике у основној школиДруштво математичара СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
364 |
Унапређивање наставе математике у средњим школамаДруштво математичара СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
365 |
Упоришне тачке у настави математикеСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
366 |
„АРХИМЕДЕСОВ” МАТЕМАТИЧКИ ПРАКТИКУММатематичко друштво АРХИМЕДЕСНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
367 |
Eлементарни концепти у вероватноћи путем дијаграмаУниверзитет у Београду - Економски факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
368 |
Вредновање и праћење ученичких постигнућа у настави математике у основној школиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
369 |
Дидактичко-методска поставка часа математикеУдружење за развој савременог образовања ГЕРУНДИЈУМНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
370 |
Диференцирани приступ настави математике у основној школиУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
371 |
Интерактивна имплементација уџбеника у настави математике у старијим разредима основне школеСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
372 |
Интерактивна настава математикеЕлектротехнички факултет у БеоградуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
373 |
Интеракцијом до пројектне наставе у алгебриСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
374 |
Интеракцијом до пројектне наставе у геометријиСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
375 |
Кад је лака геометрија и мерење пријаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
376 |
Како помоћи ученику да савлада математикуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
377 |
Креативна математика – моделовањеШкола за основно образовање одраслихНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
378 |
Креативна припрема текстуалних задатакаЦентар за стручно усавршавање у образовању ЛесковацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
379 |
Математика у игриЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
380 |
Метакогнитивни приступ и визуализација у настави математике, математичко моделовањеДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
381 |
Модели и експерименти у настави математикеKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
382 |
Отворени задаци, вршњачко и саморегулисано учење у настави математикеШколски центар за савремено образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
383 |
Пројектна настава у савременом технолошком окружењуДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
384 |
Реални проблеми и математикаУниверзитет у Београду - Економски факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
385 |
Систематизација градива кроз проблемску, тематску и пројектну наставу – примери добре праксеСтручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП''Непосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
386 |
Стратегије постављања задатака у циљу унапређивања функционалних математичких знањаИнститут за педагошка истраживањаЕлектронски |
недеља:
2 бодова: 12 |
||
387 |
Стратегије решавања математичких задатакаKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
388 |
„Сингапурска математика – од проблема до решења”Краљевачко друштво учитељаЕлектронски |
недеља:
3 бодова: 8 |
||
389 |
„Сингапурска математика – од проблема до решења„Краљевачко друштво учитељаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |