# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
# | K | П | Програм | Трајање |
---|---|---|---|---|
# | К | П | Програм | Трајање |
172 |
ПОСЕБНИ СПОРТИЋ – за школу и вртићСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
173 |
Oрганизација и реализација кућне наставе за ученике са здравственим проблемимаДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
174 |
Аугментативна и алтернативна комуникација – израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
175 |
Аутистични спектар, хиперактивност, дислексија и друге сметње – стратегије прилагођавања приступа и наставеУдружење Група МостНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
176 |
Индивидуализација и диференцијација као модел наставне праксеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 12 |
||
177 |
Инклузија по мери дететаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
178 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план (ИО и ИОП)Удружење Група МостНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
179 |
ИНТЕГРИСАНА НАСТАВА ПРИРОДНО-МАТЕМАТИЧКИХ НАУКА И ИНФОРМАТИКЕ КРОЗ РАЗЛИЧИТЕ ОБЛИКЕ РАДА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ, СА ПОСЕБНИМ ОСВРТОМ НА ИНКЛУЗИЈУПриродно-математички факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
180 |
КАКО ПОБОЉШАТИ РУКОПИСРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
181 |
Лутка у настави и инклузивном процесуДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
182 |
НТЦ и рана музичка стимулацијаУдружење музичких и балетских педагога СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
183 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установиПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
184 |
Практични приступи деци са аутизмом и АДХДОсновна и средња школа 9. мајНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
185 |
Примена апликација код ученика са комуникацијским тешкоћама и проблемима у учењуОШ Милоје ПавловићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
186 |
Приступи у прилагођавању садржаја деци са сметњама у развоју – активности по мери дететаРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
187 |
Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код децеПомоћ породициНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
188 |
„Педагошки метод Марије Монтесори и његова примена у васпитно-образовном раду”Школа за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
189 |
„Учим, да учим” – програм за примену материјала, сензомоторних игара и апликација у раду са децом са аутистичним спектром и другим сметњамаОШ Антон СкалаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
190 |
Асистивна технологија – подршка образовању деце са сметњам у развојуШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
191 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
192 |
Даровита деца и ученици у инклузивном образовањуРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
193 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ У РАЗРЕДУ – ОД СКРИВЕНОГ ТАЛЕНТА ДО ИОП-а 3Удружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
194 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
195 |
Даровитост у предшколској установи и школи – препознавање и додатна подршкаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
196 |
Деца са сметњама у развоју и препоруке за рад са њимаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 16 |
||
197 |
Индивидуални образовни план – корак у праксиРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
198 |
Индивидуални образовни планови – како их правити и примењивати у пракси?Центар за квалитетно образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
199 |
Инклузија од теорије до праксе 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
200 |
Инклузија у праксиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
201 |
ИОП и примери добре праксе у инклузијиОсновна школа за ученике са сметњама у развоју Смех и сузаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
202 |
ИОП у предшколској установи и његова интегрисаност у план рада групеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
203 |
Кругови пријатеља – вршњачка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
204 |
Лични пратилац детета – опис посла и изазови у образовном системуЦентар за развој потенцијала деце и младих ПлејНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
205 |
Ментални статус адолесцената – образовно васпитни изазови и интервенцијеЦентар за едукацију и саветовање - Драма центар КрушевацНепосредно |
дана:
2 бодова: 10 |
||
206 |
Неуропсихологија – дијагностика и добра пракса приступа деци/ученицима са сметњама у развоју и учењуЦентар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих "Тврђава"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
207 |
Отвори врата, сви смо исти – мислимо, осећамо, тако се понашамоУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
208 |
Партиципација у инклузијиПедагошки факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
209 |
Подршка у учењу ученицима са сметњама у развојуРесурсни центар за специјалну едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
210 |
Рад са децом из маргинализовних групаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
211 |
Развијање социјалнх компетенција децеи ученика: модел подршке инклузивном приступу васпитања и образовањаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
212 |
Различити приступи у раду наставника и стручних сарадника са децом са поремећајем у понашањуОШ Жарко ЗрењанинНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
213 |
Сарадња васпитно образовних установа и Центра за социјални рад у породично-правној заштити деце и ученика од свих облика дискриминације и етиологији поремећаја у понашањуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
214 |
Социјално неприхваћено дете – начини идентификације, узроци, последицеЦентар за развој потенцијала деце и младих ПлејНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
215 |
Стратегије, методе и технике рада у инклузивној учионициЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
216 |
Стручни мобилни тим школе за децу и ученике са сметњама у развоју као модел подршке инклузивном образовањуOШ Сава Јовановић СирогојноНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
217 |
Транзициони модели подршке за децу и њихове породице у пракси предшколске установеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
218 |
Час по мери дететаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
219 |
Школа за све – инклузивно образовањеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
220 |
Од педагошког профила, преко ИОП-а, до транзицијеДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |