Методика рада са децом/ученицима којима је потребна додатна образовна подршка (рад са децом из осетљивих група, децом са сметњама у развоју, мигрантима...)
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | K | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 5 |
Мултисензорна библиотека – библиотека за свеШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 33 |
Каријерно вођење и саветовање као механизам за спречавање осипања ученикаБеоградска отворена школаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 49 |
Обука наставника за рад са проблематичном децомДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 59 |
Подршка ученицима са проблемима у школи и у дому ученика и њиховим родитељимаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
5 бодова: 36 |
||
| 61 |
Потребе деце и ученика и како их задовољити – ресурси школе и предшколске установеШкола за основно и средње образовање Антон СкалаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 75 |
Развијање самопоуздања као подстицаја квалитетних интерперсоналних односа код деце/ученика у предшколској установи и основној школиЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 172 |
ПОСЕБНИ СПОРТИЋ – за школу и вртићСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 174 |
Аугментативна и алтернативна комуникација – израда средстава и примена у праксиШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 175 |
Аутистични спектар, хиперактивност, дислексија и друге сметње – стратегије прилагођавања приступа и наставеУдружење Група МостНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 177 |
Инклузија по мери дететаИнститут за експерименталну фонетику и патологију говора "Ђорђе Костић"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 178 |
Инклузивно образовање и индивидуални образовни план (ИО и ИОП)Удружење Група МостНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 179 |
ИНТЕГРИСАНА НАСТАВА ПРИРОДНО-МАТЕМАТИЧКИХ НАУКА И ИНФОРМАТИКЕ КРОЗ РАЗЛИЧИТЕ ОБЛИКЕ РАДА У ОСНОВНОЈ ШКОЛИ, СА ПОСЕБНИМ ОСВРТОМ НА ИНКЛУЗИЈУПриродно-математички факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 180 |
КАКО ПОБОЉШАТИ РУКОПИСРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 181 |
Лутка у настави и инклузивном процесуДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 182 |
НТЦ и рана музичка стимулацијаУдружење музичких и балетских педагога СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 183 |
Планирање и реализација додатне образовне подршке ученицима/деци са сметњама у развоју у школи/предшколској установиПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 184 |
Практични приступи деци са аутизмом и АДХДОсновна и средња школа 9. мајНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
| 186 |
Приступи у прилагођавању садржаја деци са сметњама у развоју – активности по мери дететаРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 14 |
||
| 187 |
Тешкоће у учењу и понашању у вртићу и школи – дисхармоничан развој код децеПомоћ породициНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 188 |
„Педагошки метод Марије Монтесори и његова примена у васпитно-образовном раду”Школа за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
| 190 |
Асистивна технологија – подршка образовању деце са сметњам у развојуШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 191 |
Визуелне стратегије за развој комуникације и социјализације код деце са сметњама из спектра аутизмаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 192 |
Даровита деца и ученици у инклузивном образовањуРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 193 |
ДАРОВИТО ДЕТЕ У РАЗРЕДУ – ОД СКРИВЕНОГ ТАЛЕНТА ДО ИОП-а 3Удружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 194 |
Даровито дете у школи и шта са њимЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 195 |
Даровитост у предшколској установи и школи – препознавање и додатна подршкаВисока школа струковних студија за васпитаче и пословне информатичаре - СирмијумНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 196 |
Деца са сметњама у развоју и препоруке за рад са њимаШкола за основно и средње образовање Милан Петровић са домом ученикаЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 16 |
||
| 197 |
Индивидуални образовни план – корак у праксиРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 198 |
Индивидуални образовни планови – како их правити и примењивати у пракси?Центар за квалитетно образовањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 199 |
Инклузија од теорије до праксе 2Центар за образовање и професионални развојНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 200 |
Инклузија у праксиСавез учитеља Републике СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 201 |
ИОП и примери добре праксе у инклузијиОсновна школа за ученике са сметњама у развоју Смех и сузаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 202 |
ИОП у предшколској установи и његова интегрисаност у план рада групеПУ БАМБИНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 203 |
Кругови пријатеља – вршњачка подршка деци и младима са тешкоћамаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 204 |
Лични пратилац детета – опис посла и изазови у образовном системуЦентар за развој потенцијала деце и младих ПлејНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 206 |
Неуропсихологија – дијагностика и добра пракса приступа деци/ученицима са сметњама у развоју и учењуЦентар за реедукацију емоција и понашања и едукацију деце и одраслих "Тврђава"Непосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 207 |
Отвори врата, сви смо исти – мислимо, осећамо, тако се понашамоУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 208 |
Партиципација у инклузијиПедагошки факултетНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 209 |
Подршка у учењу ученицима са сметњама у развојуРесурсни центар за специјалну едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 210 |
Рад са децом из маргинализовних групаПедагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 211 |
Развијање социјалнх компетенција децеи ученика: модел подршке инклузивном приступу васпитања и образовањаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 214 |
Социјално неприхваћено дете – начини идентификације, узроци, последицеЦентар за развој потенцијала деце и младих ПлејНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 215 |
Стратегије, методе и технике рада у инклузивној учионициЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 216 |
Стручни мобилни тим школе за децу и ученике са сметњама у развоју као модел подршке инклузивном образовањуOШ Сава Јовановић СирогојноНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 217 |
Транзициони модели подршке за децу и њихове породице у пракси предшколске установеЦентар за стручно усавршавање запослених у образовању КрагујевацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 218 |
Час по мери дететаЦентар за стручно усавршавањеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 219 |
Школа за све – инклузивно образовањеРесурсни центар ЗнањеНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
| 220 |
Од педагошког профила, преко ИОП-а, до транзицијеДруштво учитеља Новог СадаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 257 |
Акутни и хронични поремећаји здравља деце. Развој aдекватних модела реаговања и превенција. Како поступати.Удружење Центар за психолошку едукацијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 263 |
Маргинализоване групе и здрављеФакултет за примењени менаџмент, економију и финансијеНепосредно |
дана:
3 бодова: 24 |
||
| 265 |
Управљање стресом наставника и ученика „Зашто зебре немају чир”Педагошко друштво СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 329 |
Програмирање игрица у скречуВисока техничка школа струковних студијаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 376 |
Како помоћи ученику да савлада математикуЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 665 |
Васпитно-образовна пракса индивидуализованог учења и учења деце у малим групамаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 666 |
ДЕТЕ У ПРОГРАМУ И ГОВОРНИМ РАЗМЕНАМАУдружење васпитача БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 697 |
Вртић као сигурна база: познавати дете и познавати развојСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 700 |
Даровито дете у вртићу – препознавање и подстицање даровитости деце предшколског узрастаЦентар за стручно усавршавање ШабацНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 705 |
ДРАМСКЕ ИГРЕ – ПОДРШКА ПОСЕБНОСТИ И РАЗЛИЧИТОСТИKlett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 711 |
Индивидуализација и подстицај говорног развоја код деце предшколског узрастаПУ Др Сима МилошевићНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 712 |
Индивидуални приступ и индивидуализација у процесу прилагођавања детета на вртићСАВЕЗ УДРУЖЕЊА ВАСПИТАЧА СРБИЈЕНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 713 |
Ка објективности посматрањаДруштво психолога Србије, Центар за примењену психологијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 724 |
Перцептивне вештине као подршка дечјем развојуСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 726 |
Подршка дечјем развоју – тешкоће као изазовСавез удружења медицинских сестара предшколских установа СрбијеНепосредно |
дана:
2 бодова: 15 |
||
| 738 |
Примена пројектног планирања у предшколској установи кроз елементе интегрисаног учењаОбразовно креативни центарЕлектронски |
недеља:
4 бодова: 32 |
||
| 740 |
Процена дечјег развојног статуса – потреба и додатна подршкаВШССВПИ - СирмијумНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 743 |
Рано препознавање поремећаја говора и социо-емоционално развоја деце у јаслама и вртићима и практични приступи у радуSavez udrženja medicinskih sestara predškolskih ustanova SrbijeНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 749 |
Ја могу – корак напред – Музичке активности и визуелне картице у функцији подстицања развоја деце са сметњама у развојуПредшколска установа ЗвездараНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 754 |
Израда дидактичких средстава и играчака за подстицање сензомоторног развоја деце предшколског узраста – Примери добре праксе Сензомоторни зидРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 776 |
Снага је у намаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 854 |
„На ком језику сањаш” – рад са билингвалним (двојезичним) дететомДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 981 |
Генератор – обука за развој креативног плеса и покретаСтаница Сервис за савремени плесНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 986 |
Плесом и покретом до креативног изразаЦИП-Центар за интерактивну педагогијуНепосредно |
дана:
2 бодова: 16 |
||
| 992 |
Превенција емоционалног сагоревања наставника у школамаМузичка школа Ватрослав ЛисинскиНепосредно |
дана:
2 бодова: 13 |
||
| 999 |
ПРИМЕНА ИНОВАТИВНИХ МЕТОДА У РАДУ СА ДЕЦОМ УКЉУЧЕНОМ У ИНКЛУЗИВНО ОБРАЗОВАЊЕВисока спортска и здравствена школаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |
||
| 1000 |
Примена ИОП-а у настави физичког васпитањаУдружење педагога физичке културе БеоградаНепосредно |
дана:
1 бодова: 8 |