Примена основа програма Ређо Емилија у вртићу
Каталошки број програма: 736
Не
Удружење за подстицање дечијег развоја Велики мали свет, Браће Љубинковић 82, (Петровчић) Сурчин, Београд, vmsvet@vektor.net, 0118438759, , 0118438759
Марина Бунчић, seminarivmsvet@gmail.com, 0114120434, 0641475865,
Виолета Стрелец, /, П У "Моје чедо"; Марина Бунчић, дипломирани психолог – педагог; , Основна школа „Милан Ракић„ и пу "Наше чедо"; Весна Јањевић Поповић, школски психолог педагог , о ш „20.октобар„;
Виолета Стрелец, /, П У "Моје чедо"; Марина Бунчић, дипломирани психолог – педагог; , Основна школа „Милан Ракић„ и пу "Наше чедо"; Весна Јањевић Поповић, школски психолог педагог , о ш „20.октобар„;
предшколско васпитање и образовање
компетенције за подршку развоју личности детета и ученика
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Унапређивање непосредног рада васпитача и стручних сарадника са децом и родитељима кроз увођење елемената принципа Ређо педагогије у вртић
Упознавање са теоријским и културним контекстом настајања и савременог функционисања вртића Ређо Емилија; Оснаживање васпитача за активнију улогу у креирању сопствене улоге у односу на дете/децу по принципима Ређо Емилије Мења формалну улогу документације у Установи у документовање пројектног рада као извор заједничког учења деце и одраслих по принципу Ређо Емилије. Упознавање са искуствима примене модела вртића "Ређо Емилија" у нашим условима
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
стручни сарадник у предшколској установи
1. данОсновне карактеристике вртића „Ређо ЕмилијапаузаПринципи "Ређо педагогије"паузаСлика о детету паузаОрганизација живота и рада у вртићима Ређо Емилија - међународна и београдска искуства2. данПрирода учења предшколског детета- окружење као суиграч и „трећи васпитач„; улога васпитачапаузаSprechende Wende (Зидови који говоре) документација –како учинити процес учења деце видљивим за децпаузаSprechende Wende (Зидови који говоре) документација –како учинити процес учења деце видљивим паузаПлан заједничких активности ;пролазак кроз материјал; евалуација семинара
30
дана:
2
бодова:
16
5000 динара по учеснику; за групу од 30 учесника 120000 динара Укључено: текстуални радни материјал, избор и превод шире литературе, трошкови организације и припреме семинара; хонорари за ауторе и реализаторе семинара
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Предшколска установа "Мића и Аћим", Војводе Драгомира 11, Београд | Виолета Стрелец, Марина Бунчић | 30 | 3.73 |
2 | Предшколска установа "Наше чедо", Дубровачка 30, Земун - Београд | Виолета Стрелец, Марина Бунчић | 27 | 3.97 |
3 | Београд, ПУ "Врачар", Војводе Драгомира 11, Дечији вртић "Мића и Аћим" | Виолета Стрелец, Марина Бунчић | 30 | 3.87 |
4 | Предшколска установа "Моје чедо" Дубровачка 30, Земун | Виолета Стрелец, Марина Бунчић | 16 | 3.56 |
5 | Предшколска установа "Моје чедо" Дубровачка 30, Земун | Виолета Стрелец, Марина Бунчић | 29 | 3.84 |
6 | Предшколска установа "Наше чедо", Бежанијска 18, Земун | Марина Бунчић, Весна Јањевић Поповић | 14 | 3.86 |
7 | Предшколска установа Сурчин, Ул. Братства и јединства бр.2, | Марина Бунчић, Весна Јањевић Поповић | 30 | 3.95 |
8 | ПУ "Наше чедо" Земуна | Виолета Стрелец, Весна Јањевић Поповић | 17 | 3.93 |
9 | ОШ "Милан Ракић", Војвођанска 62, Нови Београд | Марина Бунчић, Весна Јањевић Поповић | 29 | 3.84 |
10 | Предшколска установа "Дечији чаробни свет", Петра Лековића 24А, Београд | Марина Бунчић, Весна Јањевић Поповић | 11 | 3.92 |
11 | Oсновна школа "Милан Ракић", Војвођанска 62, Нови Београд, Београд | Марина Бунчић, Весна Јањевић Поповић | 16 | 3.75 |
Укупно учесника: 249 | Просечна оцена: 3.84