Отворени задаци, вршњачко и саморегулисано учење у настави математике
Каталошки број програма: 382
Не
Школски центар за савремено образовање, Пожешка 60, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578838,
Ивана Томовић, centarzso@gmail.com, 0113691259, 0608578865,
Иван Анић, доктор наука, ПМФ Нови Сад, ИТС Београд; Радоје Кошанин, дипломирани математичар, ОШ ,,Вожд Карађорђе„ Ниш;
Иван Анић, доктор наука, ПМФ Нови Сад, ИТС Београд; Радоје Кошанин, дипломирани математичар, ОШ ,,Вожд Карађорђе„ Ниш; Валентина Ранчић, дипломирани психолог, ; Аница Тричковић, дипломирани математичар, ОШ ,,Топлички хероји„, Житорађа; Едита Алексов, дипломирани математичар, ОШ „Десанка Максимовић” Чокот;
математика
компетенције за поучавање и учење
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Подизање компетенције наставника математике у основној школи за учење и поучавање применом савремених приступа.
Подизање компетенција наставника математике за планирање и реализацију наставе математике: оспособљавањем за креирање задатака отвореног типа чијом применом се подстиче развој различитих облика мишљења код ученика ( критичко, аналитичко и дивергентно) - оспособљавањем за креирање задатака којима се моделују/симулирају реални проблеми чијом применом се код ученика континуирано подстиче развој различитих мисаоних вештина (идентификовање проблема, решавање проблема, доношење одлука) и подиже ниво функционалног знања – оспособљавањем за применом групног облика рада чијом применом се код ученика развијају стратегије учења, способност аргументоване дискусије и презентовања идеје.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање одраслих
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. данСавремени приступ настави математике Решавање проблема-креативностЗадаци затвореног и отвореног типа као путоказ у промене Креирање задатака отвореног типа Принципи организације рада у групи који обезбеђују вршњачко и саморегулисано учењеЕвалуација и подела домаћих задатака
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 1500 динара. У цену су урачунати хонорари, штампани материјал, потрошни материјал, електронски материјал. Посебно се плаћају путни трошкови и по потреби смештај за водитеље.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | OŠ Ljuba Nenadović, Ace Joksimovića 25, Beograd | Иван Анић, Радоје Кошанин | 20 | 3.94 |
2 | Oš "Sonja Marinković", Lajoša Joa 78 | Иван Анић, Радоје Кошанин | 28 | 3.72 |
3 | Oš Vožd Karađorđe, Voždova 29, Niš | Иван Анић, Радоје Кошанин | 29 | 3.92 |
4 | OŠ "Vuk Karadžić", Cara Dušana 25, Čačak | Иван Анић, Радоје Кошанин | 26 | 3.92 |
5 | OŠ Petefi Šandor "Bore Prodanovića" 15a, Novi Sad | Иван Анић, Радоје Кошанин | 21 | 3.87 |
6 | Oš „Sveti Sava” Vrčin | Иван Анић, Радоје Кошанин | 21 | 3.97 |
7 | OŠ „Dule Karaklajić”, Dula Karaklajića 35 | Иван Анић, Радоје Кошанин | 21 | 3.9 |
Укупно учесника: 166 | Просечна оцена: 3.89