Интерактивно-авантуристички програм искуственог учења – „Потрага за благом” као наставни и ваннаставни модел рада
Каталошки број програма: 454
Не
Удружење Тим за Образовање и Културу – ТОК, Растка Петровића 27, 11000 Београд, tok.info@yahoo.com, 0695586879, 0603679900,
Милош Дилкић, tok.info@yahoo.com, 0695586879, 0695586879,
Игор Станковић, Дипломирани васпитач, Дечија играоница "ВРТ"; Анђелија Јочић, Дипломирани полониста, Студио за децу „Врт„, Удружење грађана „ТОК"; Милош Дилкић, Дипломирани правник, International School Belgrade, Удружење "ТОК";
Игор Станковић, Дипломирани васпитач, Дечија играоница "ВРТ"; Анђелија Јочић, Дипломирани полониста, Студио за децу „Врт„, Удружење грађана „ТОК"; Милош Дилкић, Дипломирани правник, International School Belgrade, Удружење "ТОК"; Душица Благојевић, Професор српског језика и књижевности, ОШ „Милан Ракић„; Весна Шојић, Професор разредне наставе, ОШ „Милан Ракић„ Нови Београд; Eмилија Вељковић, Дипломирани васпитач, ПУ Дечји дани;
општа питања наставе
компетенције за поучавање и учење
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Обучавање полазника за примену метода интерактивног, авантуристичког, искуственог учења у области наставе појединачних предмета, повезивања различитих предмета, или рекреативних или такмичарских програма на нивоу школе, општине или града
Упознавање са методом, овладавање методом и самостално развијање програма за увођење нових наставних јединица, проверу знања или повезивање са другим наставним областима, хоризонтално и вертикално; увиђање значаја анимације и интерактивних модела за мотивацију ученика и лакше овладавање градивом; развијање сарадње са колегама из других наставних области; самостално креирање материјала и развијање програма по моделу за различите образовне сврхе и циљеве у непосредном раду са децом. Увиђање значаја фиктивног плана у раду са децом и његов утицај на стицање и трајно усвајање знања; увиђање значаја и вредности интерактвиног приступа за дечје преузимање одговорности за сопствено учење и развој креативног мишљења.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник изборних и факултативних предмета
васпитач у предшколској установи
Васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. данТеоријско и практично упознавање модела, методологије креирања садржаја и техничке израде материја2. данТеренска провера њихових потрага; разрада наставне/вананнаставне теме потраге; школа-шира заједница
30
дана:
2
бодова:
16
3000 по полазнику (трошкови закупа простора, трошкови припреме радионице и радионичарског материјала, трошкови штампања, трошкови освежења, трошкови хране, финансијска администрација, куповина сертификата, 10% за организацију носиоца акредитације, хонорари за ауторе, реализаторе и координатора; путни трошкови за семинаре ван Београда)
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Предшколска установа "Дечји дани", Господар Јевремова 18, Београд | Игор Станковић, Анђелија Јочић, Милош Дилкић | 30 | 3.96 |
2 | Основна школа "Исидора Секулић", Гаврила Принципа 42, Београд | Игор Станковић, Анђелија Јочић, Милош Дилкић | 29 | 3.66 |
Укупно учесника: 59 | Просечна оцена: 3.81