Интеракцијом до пројектне наставе у алгебри
Каталошки број програма: 373
Не
Стручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП'', Деспота Оливера бр. 6, Београд, office@matematiskop.co.rs, 0112413403, 062769759, 0113087958
Филип Нинковић, office@matematiskop.co.rs, 0112413403, 062769759, 0113087958
Владимри Стојановић, Магистар математичких наука , Саобраћајни факултет у ниверзитета у Београду;
Владимри Стојановић, Магистар математичких наука , Саобраћајни факултет у ниверзитета у Београду; Нинослав Ћирић, доктор математичких наука , Собраћајни факултет Универзитета у Београду; Иван Анић, доктор наука, ПМФ Нови Сад, ИТС Београд; Гордана Поповић, спец. наставе математике, ОШ ,,Ћирило и Методије„; Бранислав Ђурђевац, дипломирани математичар, Рачунарска гимназија ; Мирјана Ђорић, доктор математичких наука, Математички факултет Универзитета у Београду; Никола Вигњевић, Мастер, ОШ „Илија Бирчанин„ и Средња школа „Ушће„; Јован Ћуковић, дипломирани математичар , ОШ 20. октобар ; Марија Рафајловић Стојковић, Магистар математичких наука, Основна школа „Трећи крагујевачки батаљон”; Милијана Ковачевић, наставник математике, ОШ "Светозар Милетић", Земун; Наташа Алимпић, наставник математике, ОШ "Бановић Страхиња", Београд
математика
компетенције за поучавање и учење
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Обучавање наставника у планирању и реализацији пројектне наставе, са примерима у којима се користе знања из алгебре.
Обучити наставнике да у оквиру изабране теме из области алгебре реализују решавање одређеног пројекта којег решавају ученици у групама, тако да велики део ангажовања ученика у оквиру реализације пројекта излази ван оквира часова редовне наставе. Треба настојати да пројекат буде тако формулисан да пружа могућност изласка ван оквира математике. Тиме се стимулише самосталност ученика и истраживачки дух. При том пројекат се добро припреми, тако да ученици стекну потребна знања на часовима редовне наставе, при обради планиране теме.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
1. данЗначај и улога пројектне наставе у образовању ученикаПаузаПрипрема ученика за израду пројекта, интерактивном наставом реализованом по планираној темиПауза за ручакУпутство за израду радионицаИзрада радионица на прву темуПаузаИзрада радионице на другу темуПрезентације радионицаОкругли сто
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 3 000 динара. У цену улази обрачун путних трошкова, хонорари аутора и реализатора, као и трошкови закупа просторија, освежења и послужења. Материјали које добијају учесници обуке бесплатни су.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Саобраћајни факултет Универзитета у Београду, Војводе Степе бр. 305, Београд | Владимри Стојановић, Јован Ћуковић | 30 | 3.87 |
2 | Саобраћајни факултет Универзитета у Београду, Војводе Степе бр. 305, Београд | Нинослав Ћирић, Наташа Алимпић | 30 | 3.93 |
3 | Саобраћајни факултет Универзитета у Београду, Војводе Степе бр. 305, Београд | Бранислав Ђурђевац, Милијана Ковачевић | 30 | 3.88 |
4 | Саобраћајни факултет Универзитета у Београду, Војводе Степе бр. 305, Београд | Гордана Поповић, Никола Вигњевић | 30 | 3.9 |
5 | Центар за стручно усавршавање Шабац | Нинослав Ћирић, Гордана Поповић | 26 | 3.97 |
6 | Центар за стручно усавршавање Шабац | Владимри Стојановић, Милијана Ковачевић | 25 | 3.9 |
7 | ОШ Вук Караџић, Лозница | Владимри Стојановић, Милијана Ковачевић | 29 | 3.9 |
8 | ОШ Рифат Бурџовић Тршо; Тутин | Владимри Стојановић, Никола Вигњевић | 17 | 3.92 |
9 | ОШ Десанка Максимовић; Нови Пазар | Владимри Стојановић, Милијана Ковачевић | 22 | 3.95 |
10 | ОШ Десанка Максимовић; Нови Пазар | Гордана Поповић, Никола Вигњевић | 19 | 3.93 |
Укупно учесника: 258 | Просечна оцена: 3.92