Како покренути позитивне промене код ученика
Каталошки број програма: 468
Не
Центар за стручно усавршавање запослених у образовању Крагујевац, Сестре Јањић бр. 6, csukg.saradnici@gmail.com, 034201303, 0605598801,
Зорица Николић, csukg.saradnici@gmail.com, 034201303, 0605598801,
Вијолета Мартаћ, професор, Основна школа „21.октобар„, Крагујевац; Тања Варјачић, професор, Основна школа „21.октобар„, Крагујевац; Јованка Игњатовић, професор, Основна школа „21.октобар„, Крагујевац
Вијолета Мартаћ, професор, Основна школа „21.октобар„, Крагујевац; Тања Варјачић, професор, Основна школа „21.октобар„, Крагујевац; Јованка Игњатовић, професор, Основна школа „21.октобар„, Крагујевац
општа питања наставе
компетенције за поучавање и учење
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Унапређивање ефикасности наставе повећањем компетенција наставника за покретање позитивних промена код ученика уз уважавање индивидуалности.
Упознавање и оспособљавање наставника да: користи различите поступке и планира различите активности којима подстиче позитивне промене код ученика уз уважавање њихових инсдивидуалних разлика; примењује различите врсте мотивације и начине мотивисања ученика; уочава типове деце и планира активности у складу са њиховим особеностима; планира активности за развијање радних навика; примењује стечена знања у конкретним педагошким ситуацијама.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник изборних и факултативних предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки
асистент и помоћни наставник)
директор/помоћник директора
1. дан Уводне активности Значај, процес и нужност промена код ученика Индивидуалне карактеристике деце и формирање радних навика Активности којима подстичемо позитивне промене код ученика Принципи и методе у решавању педагошких ситуација Евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
1.600,00 динара по полазнику
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Економска школа, Радоја Домановића 6, Крагујевац | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 30 | 3.92 |
2 | OШ "Петар Тасић", Влајкова 24, Лесковац | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 30 | 3.82 |
3 | ОШ "21. октобар", Милована Глишића 13, Крагујевац | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 30 | 3.98 |
4 | TУШ "Тоза Драговић", Саве Ковачевића 25, Крагујевац | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 18 | 3.78 |
5 | ОШ "Сретен Младеновић", Десимировац бб, Крагујевац | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 28 | 3.66 |
6 | онлајн | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 13 | 4 |
7 | онлајн | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 28 | 4 |
8 | онлајн | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 30 | 2.94 |
9 | Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац, Лесковачког одреда 6, Лесковац | Вијолета Мартаћ, Тања Варјачић | 22 | 3.96 |
Укупно учесника: 229 | Просечна оцена: 3.78