Да ли ми мој говор тела помаже или одмаже? – невербална комуникација у функцији васпитно-образовног процеса и сарадње
Каталошки број програма: 104
Не
Удружење Центар за психолошку едукацију, Јурија Гагарина 110/53, Нови Београд, nevenalovrincevic@gmail.com, 0603546396, ,
Невена Ловринчевић, nevenalovrincevic@gmail.com, 0116156554, 0603546396,
Маја Матејић, дипломирани психолог, Војномедицинска академија
Маја Матејић, дипломирани психолог, Војномедицинска академија; Маријана Тадић, мастер психолог, Установа за децу и младе са аутизмом Шабац; Андријана Влачић, мастер психолог, Министарство одбране Републике Србије; Марина Поповић, мастер психолог, Војномедицинска академија
васпитни рад
компетенције за комуникацију и сарадњу
Јачање васпитне улоге образовно-васпитне установе кроз развијање програма превенције насиља, дискриминације, злостављања и занемаривања
Развијање свести о изузетном значају невербалне комуникације чији различити модалитети и знакови које користимо било спонтано или намерно у радном окружењу могу утицати успешно/неуспешно на васпитни рад са децом и сарадњу са родитељима и колегама
- Стицање и проширивање знања о невербалној комуникацији и њеном утицају на социјалну средину - Освешћивање спонтаних знакова у свом невербалном комуницирању са околином - Упознавање са функцијама невербалне комуникације и могућностима коришћења намерних знакова - Унапређивање ефикасности васпитно oбразовног рада са децом кроз адекватне невербалне комуникацијске вештине - Унапређивање рада и сарадничког односа са родитељима и колегама путем коришћења невербалних комуникацијских знакова у ту сврху - Оснаживање компетенција за евалуацију невербалних порука битних актера васпитно-образовног процеса
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник изборних и факултативних предмета
васпитач у предшколској установи
медицинска сестра – васпитач
васпитач у дому ученика
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. дан 1. Човек повремено говори, али непрестано саопштава Пауза 2. Да ли ми мој говор тела помаже или одмаже да постигнем оно што желим у социјалном окружењу? Пауза 3. Невербална комуникација у функцији васпитно-образовног процеса Пауза 4. Невербална комуникација у функцији сарадње
30
дана:
1
бодова:
8
2.000,00 динара по полазнику
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Смедерево | Маја Матејић, Маријана Тадић | 28 | 3.96 |
2 | Смедерево | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 3.95 |
3 | Бор | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 3.97 |
4 | Београд | Маја Матејић, Маријана Тадић | 29 | 3.87 |
5 | Бујановац | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 3.95 |
6 | Бујановац | Андријана Влачић, Марина Поповић | 30 | 3.97 |
7 | Косовска Митровица | Маја Матејић, Маријана Тадић | 29 | 3.97 |
8 | Младеновац | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 3.97 |
9 | Младеновац | Андријана Влачић, Марина Поповић | 30 | 3.97 |
10 | Стара Пазова, Владимира Хурбана 13 | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 3.97 |
11 | Београд | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 3.96 |
12 | Београд | Маја Матејић, Маријана Тадић | 2 | 3.95 |
13 | Miloševac | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 3.98 |
14 | Ваљево | Маја Матејић, Маријана Тадић | 30 | 4 |
15 | Ваљево | Маја Матејић, Маријана Тадић | 28 | 4 |
16 | Bečej | Маја Матејић, Маријана Тадић | 17 | 3.94 |
17 | Београд | Маја Матејић, Маријана Тадић | 21 | 3.92 |
18 | Београд | Маја Матејић, Маријана Тадић | 22 | 3.9 |
Укупно учесника: 476 | Просечна оцена: 3.96