Како повећати ефикасност и мотивацију за рад и учење – рационално-емоционално бихејвиорални приступ
Каталошки број програма: 467
Не
Удружење за подстицање дечијег развоја Велики мали свет, Браће Љубинковић 82, (Петровчић) Сурчин, Београд, vmsvet@vektor.net, 0118438759, , 0118438759
Марина Бунчић, seminarivmsvet@gmail.com, 0114120434, 0641475865,
Мирјана Тркуља, психолог, слободан стручњак у образовању; Биљана Лајовић, дипломирани психолог, Министраство просвете науке и технолошког развоја; Зорица Марић, доктор психологије, РЕБТ центар Београд; Милена Опарница, дипломирани психолог, Центар за едукацију Свет раста
Мирјана Тркуља, психолог, Слободан стручњак у образовању; Милена Опарница, дипломирани психолог, Центар за едукацију Свет раста; Смиљана Грујић, психолог-психотерапеут
општа питања наставе
компетенције за поучавање и учење
Јачање васпитне улоге образовно-васпитне установе кроз развијање програма превенције насиља, дискриминације, злостављања и занемаривања
Развијање компетенција стицањем специфичних знања и вештина које доприносе да запослени подстичу развој деце, развијају мотивацију ученика за већу ефикасност у учењуи развијање сопствене мотивације за квалитенији рад.
 Упознавање са теоријом рационално-емоционално-бихевиоралног према базичним животним покретачима и поставкама у сагледавању мотивације  Препознавање рационалних и ирационалних уверења код људи  Разумевање технике преиспитивања сопствених мисли и осећања и њиховог превођења из ирационалних у рационална уверења  Усвајање техника за развијање функционалне мотивације за учење и рад  Развијање вештина комуникације заснованих на активном слушању, асертивном приступу и рационалном погледу на свет
	наставник разредне наставе
 	наставник предметне наставе – основна школа
 	Наставник предметне наставе - гимназија
 	наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
 	Наставник стручних предмета - средња стручна школа
 	наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
 	наставник у школи за образовање одраслих
 	наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
 балетске
 ликовне)
 	наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке
 балетске
 ликовне)
 	наставник изборних и факултативних предмета
 	васпитач у предшколској установи
 	медицинска сестра – васпитач
 	Васпитач у дому ученика
 	стручни сарадник у предшколској установи
 	стручни сарадник у школи
 	сарадник (педагошки
 андрагошки асистент и помоћни наставник)  
1. дан Уводно представљање основа функционисања људских бића у контексту РЕБТ приступа Теоријске основе рационално-емоционалне бихејвиоралне теорије (РЕБТ) и значај за образовање Преиспитивање мишљења, осећања и понашања - прихватање започиње у сопственој глави Конструктивне и неконструктивне емоције, мисли и понашања 2. дан Стилови комуникације у ситуацијама снажних негативних емоција Психолошки приступ мотивацији за рад и учење и систем вредности као основа мотивације Одлагање као кључни фактор у блокади мотивације „Стрес као стил живљења„ 3. дан Примери из праксе и прирема за примену у ситуацијама са ученицима-први део Вежбање као прирема за примену у пракси (ситуације са ученицима) - други део Примери из праксе као прирема за примену у животу и раду са колегама и родитељима - први део) Вежбање као припрема за примену у животу и раду (са колегама и родитељима-други део)
30
  дана: 
                                                                            3
                                                                           
                                                                           бодова:
                                                                           24                                                                              
Цена је 3000,00 динара по учеснику, нето Цена семинара, на бази 30 учесника, је 70 000 динара, нето ( у цену је урачуната надокнада предавачима, радни материјал и материјал који учесници добијају након обуке)
Списак одржаних обука
| # | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена | 
|---|---|---|---|---|
| # | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена | 
| 1 | Десета гимназија "Михајло Пупин", Антифашистичке борбе 1а, Нови Београд | Мирјана Тркуља, Милена Опарница | 26 | 3.79 | 
| 2 | Музичка школа "Стеван Христић", Младеновац | Мирјана Тркуља, Милена Опарница | 22 | 3.92 | 
| 3 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Цара Душана бб, Чачак | Мирјана Тркуља, Милена Опарница | 28 | 3.91 | 
| 4 | Економско-угоститељска школа "Слободан Минић", Јосифа Панчића 3, Аранђеловац | Мирјана Тркуља, Милена Опарница | 29 | 3.97 | 
Укупно учесника: 105 | Просечна оцена: 3.9