ИНОВАТИВНИ МОДЕЛ ПРОБЛЕМСКЕ ИНТЕГРАТИВНЕ НАСТАВЕ ИЗ ПРЕДМЕТА ПРАВОСЛАВНИ КАТИХИЗИС (ВЕРОНАУКА)
Каталошки број програма: 274
Не
Савез учитеља Републике Србије, Дечанска 6/III, 11000 Београд, surs@surs.org.rs, 0113245385, , 0113239697
Марија Максимовић, marija.maksimovic@surs.org.rs, 0113245385, 0646445378, 0113239697
Мирјана Стакић, доктор дидактичко-методичких наука , Учитељски факултет у Ужицу; Бошко Миловановић , доктор дидактичко-методичких наука, Учитељски факултет у Призрену – Лепосавићу;
Мирјана Стакић, доктор дидактичко-методичких наука , Учитељски факултет у Ужицу; Бошко Миловановић , доктор дидактичко-методичких наука, Учитељски факултет у Призрену – Лепосавићу; Мирјана Чутовић, доктор дидактичко-методичких наука, Учитељски факултет у Ужицу;
изборни и факултативни предмети
компетенције за поучавање и учење
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Оспособљавање вероучитеља за извођење иновативног модела проблемске интегративне наставе која повезује програмске садржаје различитих наставних предмета.
Развијање компетенција неопходних за планирање и извођење иновативног модела проблемске интегративне наставе из предмета Православни катихизис (Веронаука). Стицање знања о интегративној настави која повезивањем програмских садржаја омогућава трајност и примењивост стеченог знања, чиме се у настави постиже да ученици стичу знања и умења са разумевањем, што их оспособљава за процес целоживотног самообразовања. Упознавање са различитим моделима хоризонталне и вертикалне интеграције и оспособљавање за повезивање наставних садржаја. Оспособљавање за извођење проблемске наставе, повезивање знања у систем и продукцију као примену стеченог знања у околностима које су за ученика нове и непознате.
наставник изборних и факултативних предмета
1. данИнтегративни приступ настави Православног катихизиса (Веронауке)Хоризонтална и вертикална интеграција у настави Православног катихизисаМогућности и домети проблемске наставеПриказ модела интегративног проблемског приступа настави Православног катихизиса (Веронауке) Припрема активности за час и евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
За групу од 30 учесника, цена по учеснику износи 1400 динара. Цена укључује надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал за учеснике и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаја реализатора нису укључени у наведену цену.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању, Цара Душана бб, Чачак | Мирјана Стакић, Бошко Миловановић | 7 | 3.63 |
Укупно учесника: 7 | Просечна оцена: 3.63