Рад са децом из маргинализовних група
Каталошки број програма: 210
Не
Педагошко друштво Србије, Теразије 26, Београд, drustvo@pedagog.rs, 003812687749, 0668013246,
Јелена Јовановић, drustvo@pedagog.rs, 0112687749, 0668013246,
Гордана Чукурановић, дипломирани педагог, МПНТР, Школска управа Београд; Биљана Букинац, професор немачког језика, МПНТР;
Биљана Јовић, ОШ "Мирослав Антић" Београд; Зора Дешић, дипломирани психолог, Министарство просвете, науке и технолошког развоја; Љиља Вдовић, VII-1 дипломирани педагог; Гордана Чукурановић, дипломирани педагог, МПНТР, Школска управа Београд; Биљана Букинац, професор немачког језика, МПНТР; Марија Крнета, дипломирани физичар, МПНТР
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
компетенције за подршку развоју личности детета и ученика
Методика рада са децом/ученицима којима је потребна додатна образовна подршка (рад са децом из осетљивих група, децом са сметњама у развоју, мигрантима...)
Разумевање и уважавање контекста образовања деце из маргинализованих група. Унапређивање методичко-дидактичких компетенција наставника за рад са децом из маргинализованих група.
Сагледавање и уважавање културе, традиције и искуства различитих маргинализованих група у наставном процесу. Примена ефикасних метода и облика рада са ученицима из маргинализованих група. Подршка наставницима у процесу мотивисања ученика из маргинализованих група. Оснаживање наставника за разумевање мотивационе функције оцењивања.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник изборних и факултативних предмета
Васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. данЖивотни контекст деце из маргинализованих групаПауза Карактеристике доброг учењаПаузаИзбор метода рада у наставном процесу ПаузаИзбор задатака у наставном процесу 2. данСпецифичности у раду са децом из маргинализованих група и стратегије у радуПаузаЗначај очекивања наставника од ученика у васпитно-образовном раду ПаузаОцењивање у функцији напредовања ученикаПаузаМотивисање ученика из маргинализованих група
30
дана:
2
бодова:
16
Цена по учеснику за оба дана износи 3 500 динара, с тим што максимална цена за групу од 30 учесника не прелази суму од 95 000 динара. Цена укључује: хонораре за два водитеља,радни материјал, консултације водитеља и полазника након обуке у вези са применом наученог у пракси, израду и дистрибуцију уверења, трошкове организације.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Угоститељско-туристичка школа, Југ Богданова 28, Београд | Гордана Чукурановић, Зора Дешић | 30 | 3.79 |
2 | Основна школа "Сутјеска", Задругарска 1, Земун | Гордана Чукурановић, Зора Дешић | 22 | 3.97 |
3 | Основна школа "Вук Караџић", 19. август бр. 3, Лебане | Гордана Чукурановић, Зора Дешић | 30 | 3.93 |
4 | Медицинска школа "Надежда Петровић", Наде Димић бр.4, Земун | Гордана Чукурановић, Зора Дешић | 30 | 3.78 |
5 | ОШ Мирослав Антић, Чукарица Београд | Гордана Чукурановић, Марија Крнета | 17 | 3.88 |
Укупно учесника: 129 | Просечна оцена: 3.87