„Говор као простор мишљења и деловања – Реторичке основе комуникативне заједнице”
Каталошки број програма: 232
Не
Гимназија Светозар Марковић, Нови Сад, Његошева 22, gim.markovic@gmail.com, 0214721928, 0214721932, 0214721932
Александар Крстић, alexkrstic.ns@gmail.com, 021400195, 063519258, 0214721928
Татјана Вукадиновић, професор филозофије, Гимназија "Светозар Марковић"; Александар Крстић, Професор филозофије, Гимназија "Светозар Марковић;
Татјана Вукадиновић, професор филозофије, Гимназија "Светозар Марковић"; Александар Крстић, Професор филозофије, Гимназија "Светозар Марковић; Љиљана Арађански-Рајков, , Гимназија „Светозар Марковић„, Нови Сад;
друштвене науке
компетенције за подршку развоју личности детета и ученика
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Неговање културе говора наставника и ученика, говора, који је логички заснован,етички промишљен и естетски обликован. Афирмисање говора не само као средствa за изражавања мисли и емоција, него и значајног медија људског деловања.
1.Оспособљавање наставника за унапређивање културе говора кроз наставу и ваннаставне активности 2.Развијање наставничких компетенција у домену планирања и реализовања различитих активности (панел дискусије, мини научне конференције попут Тед-конференција) којима се подстиче креативност и иницијатива 3.Формирање комуникативне заједнице истраживача. 4. Оспособљавање наставника да развија код ученика естетичке, комуникационе и грађанске компетенције; 5.Оснаживање наставника за пружање различитих облика подршке у развоју личности ученика кроз подизање самопоуздања као и нивоа аспирације. 6. Оспосабљавање наставника да евалуира сопствени рад анализирајући задовољство и оствареност ученика
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник изборних и факултативних предмета
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. данУводни део; Тема 1. Универзалност реторике – моћ говорништваТема 2: Реторички шумови: Страх и трема - и како их превазићи?паузаТема 3: Говор – простор мог мишљења и деловањапаузаТема 4: Беседа у настави и ваннаставним активностимапаузаТема 5: Импровизоване беседе - „На муци се познају јунаци„
30
дана:
1
бодова:
8
• Цена по учеснику је 2.800 динара • Ауторски хонорар 25.000 • Хонорар реализатора семинара 25.000 • Потрошни материјал и путни трошкови реализатора семинара 10.000
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Гимназија "Светозар Марковић", Његошева 22, Нови Сад | Татјана Вукадиновић, Александар Крстић, Љиљана Арађански-Рајков | 17 | 3.94 |
2 | Гимназија "Светозар Марковић", Нови Сад | Татјана Вукадиновић, Александар Крстић, Љиљана Арађански-Рајков | 18 | 3.97 |
3 | OШ "Душан Даниловић", Радљево, Уб | Татјана Вукадиновић, Александар Крстић, Љиљана Арађански-Рајков | 30 | 3.84 |
4 | Филолошка гимназија, Београд | Татјана Вукадиновић, Александар Крстић, Љиљана Арађански-Рајков | 20 | 3.92 |
5 | Гимназија "Светозар Марковић", Његошева 22, Нови Сад | Татјана Вукадиновић, Александар Крстић, Љиљана Арађански-Рајков | 28 | 3.93 |
6 | Нови Сад | Татјана Вукадиновић, Александар Крстић, Љиљана Арађански-Рајков | 14 | 3.95 |
7 | Нови Сад | Татјана Вукадиновић, Александар Крстић, Љиљана Арађански-Рајков | 16 | 3.98 |
Укупно учесника: 143 | Просечна оцена: 3.93