Модели и експерименти у настави математике
Каталошки број програма: 381
Не
Klett друштво за развој образовања, Маршала Бирјузова 3–5, office@klettobrazovanje.org, 0113348384, , 0113348385
Мирјана Пајић, strucno.usavrsavanje@klettobrazovanje.org, 011334348, 0641110074, 0113348385
Бранислав Поповић, доктор наука, Природно-математички факултет, Крагујевац; Марија Станић, доктор наука, Природно-математички факултет, Крагујевац;
Бранислав Поповић, доктор наука, Природно-математички факултет, Крагујевац; Марија Станић, доктор наука, Природно-математички факултет, Крагујевац; Небојша Икодиновић, доктор наука – математичке науке, Математички факултет, Универзитет у Београду; Ненад Стојановић, мастер, Природно-математички факултет Крагујевац; Слађана Димитријевић, доктор наука – математичке науке, Природно-математички факултет, Крагујевац; Сузана Алексић, доктор наука, Природно-математички факултет, Крагујевац; Александар Миленковић, мастер математичар, Природно – математички факултет, Крагујевац; Милица Грбовић, Mастер, Природно-математички факултет Крагујевац; Невена Петровић, мастер, Природно – математички факултет, Крагујевац; Ненад Вуловић, доктор наука, Факултет педагошких наука, Крагујевац; Мирјана Кандић, Мастер , ОШ „Трећи крагујевачки батаљон„ Крагујевац;
математика
компетенције за поучавање и учење
Унапређивање компетенција наставника у области планирања и реализације наставе оријентисане на исходе (подизање нивоа методичких знања релевантних за циљеве и исходе предмета/области)
Повећавање стручних компетенција наставника ради eфиксанијег остваривања циљева и задатака наставе математике
Оспособљавање наставника да у настави изводе експерименте и користе моделе у реализацији одговарајућих програмских садржаја ради повећавања ефикасности поучавања, бољег разумевања и веће заинтересованости ученика за математику. Наставници би требало да стекну осећај када и какав модел, односно експеримент би требало користити, односно изводити. Такође, наставници би требало да стекну осећај када и које експерименте би ученици могли да изводе, као и које моделе би ученици могли да праве.
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. данТеоријски увод о експериментима и моделима у математициПрављење модела за поједине проблеме и решавање математичких проблема ради израде неких моделаФормулисање проблема помоћу експеримента и извођење експеримената као потврда неких тврђењаРадионица - прављење модела и припрема за извођење експеримената Евалуација и завршна разматрања
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 1.500,00 динара, односно 45.000,00 динара за групу полазника. У цену је урачуната надокнада реализаторима, радно-потрошни материјал и путни трошкови водитеља.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Лесковац, ОШ "Светозар Марковић" | Бранислав Поповић, Марија Станић | 19 | 3.91 |
2 | Лесковац, ОШ "Светозар Марковић" | Бранислав Поповић, Марија Станић | 12 | 3.93 |
3 | ОШ "Вук Караџић", Краљево | Александар Миленковић, Ненад Вуловић | 24 | 3.98 |
Укупно учесника: 55 | Просечна оцена: 3.94