„Умеће комуникације 2 – комуникацијске вештине у пракси” (2. део)
Каталошки број програма: 170
Не
Удружење грађана ТИМ ПСИХОКОД, Београд, Младе Босне 12, lobodok@open.telekom.rs, 0116446466, 0642237009,
Ирена Лободок Штулић, lobodok@open.telekom.rs, 0116446466, 0642237009,
Ирена Лободок Штулић, Дипломирани школски психолог-педагог, Удружење грађана „ТИМ ПСИХОКОД„ Београд; Милка Михаиловић, Дипл. школски психолог-педагог, Гимназија „Бранислав Петронијевић„ Уб; Славица Кијевчанин, Дипломирани школски психолог педагог, Песталоци дечија фондација ; Марија Кривачић, Дипломирани школски психолог-педагог, Студио за проф. и лични раст и развој ,,Психокод„;
Ирена Лободок Штулић, Дипломирани школски психолог-педагог, Удружење грађана „ТИМ ПСИХОКОД„ Београд; Милка Михаиловић, Дипл. школски психолог-педагог, Гимназија „Бранислав Петронијевић„ Уб; Славица Кијевчанин, Дипломирани школски психолог педагог, Песталоци дечија фондација ; Марија Кривачић, Дипломирани школски психолог-педагог, Студио за проф. и лични раст и развој ,,Психокод„; Душанка Јовановић, Дипломирани индустријски психолог, Студио за проф. и лични раст и развој „Психокод„; Љиљана Здравковић, Магистар науке стратегијског менаџмента, УНИКА осигурање;
васпитни рад
компетенције за комуникацију и сарадњу
Јачање васпитне улоге образовно-васпитне установе кроз развијање програма превенције насиља, дискриминације, злостављања и занемаривања
Оснаживање и даље оспособљавање наставника, стручних сарадника и васпитача за континуирану примену и унапређивање стечених комуникацијских знања и вештина, коришћењем искустава примене у школској васпитној пракси
-Oјачавање мотивације учесника за континуирано унапређивање комуникацијских знања и вештина путем сталног трансфера на праксу и повратног учења из праксе -Промишљање о делотворности стечених вештина са аспекта уочених могућности и ограничења у школској пракси -Продубљивање и проширивање комуникацијских знања и вештина: овладавање техникама давања конструктивних повратних информација, похвала, критика -Сагледавање и разумевање ставова и уверења који су у основи различитих стилова комуникације, уз оснаживање за избор самопоузданог (асертивног) стила у односу са ученицима, родитељима, колегама -Систематизација усвојених комуникацијских смерница креирањем интерног комуникацијског подсетника у складу са специфичностима и потребама окружења
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
Наставник предметне наставе - гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
Наставник стручних предмета - средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне)
наставник изборних и факултативних предмета
Васпитач у дому ученика
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник)
1. данУвод; Основна полазишта и циљеви развијања и сталне надградње комуникацијских знања и вештинаПроцена квалитета комуникације на различитим релацијама у колективу ПаузаОсновни постулати и технике конструктивне комуникације и њихова примена у праксиУтицај стечених комуникацијских вештина на васпитну праксу-примери добре праксе и тешкоће у примениПауза Специфичне комуникацијске технике: конструктивне повратне информације (КПИ), похвале и критикеПаузаСамопоуздани стил понашања и комуникације – одраз уверења и васпитних усмерења наставника ПаузаМогућности, правци и планови даљег унапређивања комуникације и сарадње у професионалним односимаЗавршне активности
30
дана:
1
бодова:
8
Цена једнодневног семинара по учеснику је 2400 динара. Укључује радне материјале потрошни материјал за рад, надокнаду хонорара водитеља, путне трошкове за водитеље, накнадне трошкове у фази праћења примене, као и остале припадајуће трошкове УГ „Тима Психокод„. Не укључује освежење. Цена за школу је у зависности од броја учесника, уз могућност до три гратис учешћа на максималан број учесника.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Младост"-Пригревица | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 30 | 3.98 |
2 | Средња школа ,,Милоје Васић"- Велико Градиште, Житни трг 4 | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 28 | 3.92 |
3 | Београд, УГ,,Тим Психокод", Краља Милутина 46/17 | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 11 | 3.98 |
4 | Дом ученика средњих школа Ниш, Косовке девојке 6, НИШ | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 22 | 3.87 |
5 | Уметничка школа Ужице, Улица Велики парк 3, Ужице | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 25 | 3.93 |
6 | Дом ученика средњих школа" Јелица Миловановић",Крунска 8, Београд | Ирена Лободок Штулић, Марија Кривачић | 20 | 3.83 |
7 | Школа за дизајн текстила, Војислава Илића 88, Београд | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 15 | 3.97 |
8 | Гимназија "Сава Шумановић", Лазе Костића 2, Шид | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 29 | 3.99 |
9 | VI гимназија, Београд, Милана Ракића 33 | Ирена Лободок Штулић, Милка Михаиловић | 29 | 3.96 |
Укупно учесника: 209 | Просечна оцена: 3.94