Азбука драмске игре
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1030
Не
Завод за културу војвођанских Мађара, 24400 Сента, Поштанска 18
Тамаш Варга, Сента, Иштвана Такача 31, 062 566 213, tamas@vmmi.org
Aндреа Хајверт Лоди, учитељ, драмски педагог
Агнеш Бори-Фекете, професор мађарског језика и књижевности, професор драме; Aндреа Хајверт Лоди, учитељ, драмски педагог; Моника Мачаи, васпитач
П4
К3
Циљ обуке је да учесници усвоје вежбе и игре које помажу да се у учионици успостави атмосфера поверења погодна за учење. У којој процеси учења пружају радост, а самопоштовање ученика се повећава. Циљ курса је да се учесницима представе основна средства драмске педагогије. Обраћање пажње на себе, друге и околину, развијање прихватања, сарадње, самосталног, еластичног размишљања и креативности. Развој комуникацијских вештина, еластичног и богатог репертоара понашања, брзог схватања ситуације.
Циљ курса је да се учесницима представе основна средства драмске педагогије. Обраћање пажње на себе, другеи околину, развијање прихватања, сарадње, самосталног, еластичног размишљања и креативности. Развој комуникацијских вештина, еластичног и богатог репертоара понашања, брзог схватања ситуације.
наставници разредне наставе
наставници предметне наставе у основној школи
наставници изборних и факултативних предмета
сарадници (педагошки асистент и помоћни наставник)
васпитачи
васпитачи у дому ученика
стручни сарадници
наставници општеобразовних предмета у средњим школама
Развијање вештина 1: у групи; Развијање вештина 2: ка изразу; Драмске игре: у улози
12-20
24 сати; 24 бода дана (укупно време рада: мин.)
Мађарски
Не
3.500,00 динара по полазнику