„Вук или јагње?” Приступ агресији и пружање помоћи жртвама и извршиоцима насиљa
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1033
Не
Удружење организатора слободних активности 24340 Стара Моравица
Золтан Секач, Болманска 16, Бечеј, 0603562669, zoliszekacs@gmail.com
Жолт Балаж Мајор, психолог, Центар за заштиту деце – Будимпешта; Саболч Бешњи, тренер/предавач, Удружење организатора слободних активности
Жолт Балаж Мајор, психолог, дипломирани психолог, Центар за заштиту деце – Будимпешта; Золтан Секач, наставник географије, професор географије, ОШ „Север Ђуркић” Бечеј
П4
К4
Стицање компетенције добре комуникације ради спречавања насиља и ублажавања последица агресивног понашања ученика, пружањем теоретског и практичног знања.
Учесници треба да побољшају свој однос према агресије мењањем својих приступа и проширивањем знања; Развијају компетенцију емпатије и комуникацијских вештина да би могли лакше схватити друге и на ефикасан начин тумачити свој став; Упознају важност, облике и садржаје сарадње са родитељима и другим партнерима у интересу смањивања насиља; Јачају међусобног поверења у заједничком раду у интересу ученика; Упознају психодинамику агресије, процес формирања личности агресора, односе између агресора и злостављеног ђака, благовремено препознавања тенденције; Упознају начине и технике пружања помоћи у превазилажењу ситуације.
Наставник разредне наставе; Наставник предметне наставе – основна школа; Наставник предметне наставе – гимназија; Наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа; Наставник стручних предмета – средња стручна школа; Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју; Наставник у школи за образовање одраслих Наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке
балетске
ликовне); Наставник изборних и факултативних предмета Васпитач у предшколској установи; Медицинска сестра – васпитач; Васпитач у дому ученика; Стручни сарaдник у предшколској установи; Стручни сарaдник у школи; Сарадник (педагошки асистент и помоћни наставник)
Oтварање семинара, упознавање; Свакодневно гледиште психологије; Aгресија; Разумевање и помоћ агресору I + II; Специјална комуникација са агресором; Самоспознаја као основ пружања помоћи; Самопоуздање, поверење, стручно уверење; Продубљивање наученог; Завршетак програма
30
3 дана (24 сати); 24 бодова дана (укупно време рада: мин.)
Мађарски
Не
4.990,00 динара по полазнику