Неговање народне традиције у предшколском васпитању
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1077
Не
Удружење васпитача просветних радника Мађара Војводине, Мали Иђош
Ангела Дудаш, angela.dudas@gmail.com, 0691730873
Дoкторат, етнолог, васпитач др. Секе Ана, Пензионерка - председник Удружења Васпитача просветних радника Мађара Војводине
Дoкторат, етнолог, васпитач - др. Секе Ана, председник Удружењa Васпитача просветних радника Мађара Војводине, пензионерка; дoктор, доцент, фолклористика и историја културе - Јудит Рaфаи, Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику у Суботици, доцент, професор
П3
К1
Приказивање појединих модела наставе и методе за развијање компетенције читања и разумевање текстова, упознавање најновије стручне литературе, дискусија о актуелним проблемима наставе матерњег језика и књижевности.
Овај програм очувања традиције може се реализовати на сваком нивоу и у свим областима активности. Ситуације игре – вербални изражаји уместо радних листова. Развијање формалне, техничке стране говора: * Развијање формирања говора, артикулације, органа говора * Слух гласова * Ритам, пауза * Уочавање висине гласа – дубине гласа, интонације, боје гласа, акцента. Развијање садржајних карактеристика говора кроз игру: * Проширивање вокабулара, * Развијање релационог вокабулара, * Говор, самостално формирање говора и реченице, * Игре питања и одговора, Драматизација, луткарске сцене, обраде бајки дешава се кроз развој метакомуникације
Васпитач у предшколској установи
Стручни сарaдник у предшколској установи
Обрада бајке у предшколском образовању у областима развоја говора, ликовне културе и музичке културе
20
3 дана (18 сати); 18 бодова дана (укупно време рада: мин.)
Мађарски
Не
3000 динара по учеснику – што обухвата рад организатора и реализатора, путне трошкове организатора и реализатора, и радне материјале.