Креативно решавање конфликата
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1118
Не
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа
Татјана Варју Потребић, Кањижа, Главни трг 9, 024 874 733, 064/8062059, rckanjiza@kanjiza.rs
Габриела Шароши, професор историје специјализована за менаџмент образовања, наставник филозофије, Сенћанска гимназија; Ирен Гемери, учитељица, наставник разредне наставе ‒ диференцирајући развојни педагог, ОШ „Стеван Сремац“ ИО „Турзо Лајош“, Сента
Атила Перпауер, професор разредне наставе, учитељ разредне наставе, професор разредне наставе-диференцирајући развојни педагог, О.Ш.“Стеван Сремац“, Сента , Ирен Гемери, учитељица, наставник разредне наставе-диференцирајући развојни педагог, О.Ш.“Стеван Сремац“ И.О.“Турзо Лајош“,Сента, Габриела Шароши, професор историје специјализована за менаџмент образовања, наставник филозофије, Сенћанска Гимназија
П4
К4
Развијање компетенција за разумевање, процењивање, баратање и решавање конфликтних ситуација.
Упознавање педагошког друштва са техникама и методама ненасилне комуникације која треба да буде заснована на обостраном саговорничком уважавању, емпатији, прихватању без моралисања, саветовања, омаловажавања или осуђивања. Усвајање модела ненасилне комуникације кроз процес интеракције са средином/другим учесницима.
Васпитачи
учитељи
наставници основних
средњих школа и гимназија
наставници у образовању одраслих и наставници у дому ученика
стручни сарадници
Социометрија групе на основу колико људи је познавао пре обуке.., Моји конфликти и специфични начини решавања. Врсте и типови кофликата и предлози решења. Шта можемо научити из конфликата? Решавање у групи једног конфликта, коју је са собом донеo колега. Типови личности људи и њихово понашање у конфликтима. Иницирани сукоб и наше понашање. Критика и њен утицај на нас.
30
1 дан (8 сати); 8 бодова дана (укупно време рада: мин.)
Мађарски
Не
3.000,00 динара (бруто хонорар предавача, радни материјал) + путни трошкови