Деца са посебним потребама на прагу учења читања

Програм је одобрио педагошки завод Војводине   Број решења: 1149

Не

Универзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику 24000 Суботица, Штросмајерова 11

Рита Хорак, office@magister.unc.ac.rs , 024/624-444

Доротеа Ваш, Универзитет Eтвеш Лоранд Факултет Специјалног Образовања, Барци Густав, асистент, предавач на факултету

Доротеа Ваш, Универзитет Eтвеш Лоранд Факултет Специјалног Образовања, Барци Густав, асистент, предавач на факултету; Агнеш Багањ, Универзитет у Новом Саду, Учитељски факултет на мађарском наставном језику, Суботица, асистент

П2

К1

Привући пажњу педагога на тешкоће у читању које се могу кориговати и учинити лакшим ако се на време примети да дете има неке посебне потребе

Циљ је дати у увид, која су помоћна средства помоћу којег можемо олакшати лакше учење читања. Почетним читаоцима, тојест деци првог разреда основне школе поред читања треба да се развија пажња, слух и меморија. Мопоћу ове методе развија се и њихова вештина читања.

Наставник разредне наставе
васпитач у предшколској установи
стручни сарaдник у предшколској установи
стручни сарaдник у школи
сарадник (педагошки асистент и помоћни наставник)

Шта значи дете са посебним потребама? - Како их препознати? - Какве категоризације постоје унутар групе деце са посебним потребама? - Који су нам потенцијали? - Шта се одвија у њиховом развијању? - Какве метода се могу користити за учење читања код споменуте деце? - Како се припремити на час? - Шта треба узети стално у обзир?

30

1 дан (8 сати); 8 бодова дана (укупно време рада: мин.)

Мађарски

Не

2000,00 динара